Vraag

waarom word ik hier geil van?

  • 5 December 2020
  • 4 reacties
  • 1292 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen 13 jaar en als ik "jonge" meiden zie zonder schoenen, op sokken dus word ik geil het is heel raar en soms vervelend maar ook wel fijn want als ik wil aftrekken en snel klaar wil komen denk ik daar gewoon aan en dan kom ik heel snel klaar maar bij gym hebben we soms een trampoline en als je op de trampoline wil moet je je schoenen uit doen en er zijn natuurlijk ook meisjes dus als ik die meisjes zie word mijn penis stijf en dat valt op in sportkleding dus dan ziet iedereen dat ik een stijve heb

Wie heeft dit nog meer?


4 reacties

Ja dor heb ik ook, Vooral bij enkel sokken, die lekker strak om de voeten heen zitten

Ja dor heb ik ook, Vooral bij enkel sokken, die lekker strak om de voeten heen zitten

en ik vind het dan geil als ze ook nat zijn, dan zijn sommige kleuren sokken doorsichtig

Badge

Hey! Ik denk persoonlijk dat je een soort voetenfetisj hebt. Dan kan je dus ook geil worden van bijvoorbeeld voeten en sokken of enkels. Dit is heel normaal en komt best vaak voor. Schaam je er dus niet voor, doe misschien een jogingsbroek aan of bijvoorbeeld een zwart broekje, daarin zie je het minder als je opgewonden raakt.

Badge +1

Hye 

Ik had in het eerste en tweede een meisje waar ik op was en ze deed altijd haar schoentjes uit bij turnen (lichamelijke opvoeding) spijtig genoeg niet haar sokjes/kousjes:(...…

Grtjs

Reageer