Skip to main content
Vraag

waarom willen veel jongens zo graag een girlfriend?

• August 30, 2025
  • 6 reacties
  • 314 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

kan ook andersom maar sommige jongens kunnen niet eens leven zonder een lief te hebben

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 30, 2025

Dus girlfriend is een lief ? 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 30, 2025

kan ook andersom maar sommige jongens kunnen niet eens leven zonder een lief te hebben

Ik denk dat het nog een beetje in het aard van het beestje zit. In de natuur moeten de mannetjes de vrouwtjes veroveren, of ze dat nou doen met hun pauwenveren, nest bouwen, of gewei gevechten. En in de jongens zit dit instinct ook nog een beetje denk ik.

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 6, 2025

Jongens kunnen wel leven zonder een gf te hebben. Mensen houden nou eenmaal van elkaar! Dan is het logisch dat mensen graag een relatie willen hebben.

Forum|alt.badge.img+3

Ik ben al iets van 5 jaar single. En ik hoop eigenlijk alndie jaren op een vriendin. Ik denk dat het met deze dingen te maken heeft:

- Vrienden om je heen krijgen vriendinnen. En dan wik je er ook een om er niet buiten te horen bijvoorbeeld. Ook ben ik zelf welleens jaloers als ze dan dingen vertellen over hun vriendin.

- Ik zelf zou ook graag een gf voor natuurlijk seksuele doeleinden. Maar ook van die relaties dingetjes zoals dingen doen of bellen enz.

Dat was et een beetje voor mij. Hopelijk schets dit een beetje een beeld van mijn redenen en misschien helpt het bij het snappen van de rest.

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy ​@Wolf  er word gezecht dat mensen van apen afstammen waardoor dit ook echt waar zou kunnen zijn just sayin en dat is prob ook de reden ja

Forum|alt.badge.img+3

Denk omdat een jongen 9 van de 10 keer is geïnteresseerd in het andere geslacht . Dit vind een jongen in de puberteit interessant en spannend. En stiekem zit elke jongen wel te wachten op DE avond