waarom weet niemand wat sexualiteit is!?!

  • 14 August 2020
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Badge

oke ik ben eigenlijk een beetje boos sorry. maar waarom weet niemand wat seksualiteit betekent? even voor de duidelijkheid seksualiteit heeft niks met seks te maken dus hou op met die topics over dat je je zus geneukt hebt ofzo want seksualiteit betekent op wel geslacht je valt en heeft dus in principe niks met seks te maken.  Nou dankjewel dat je dit zeikbericht helemaal gelezen hebt fijne dag nog verder!


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Wat je zegt klopt maar half.

Seksualiteit heeft 2 betekenissen.

 

  1.  De splitsing in de geslachten man en vrouw;.
  2. Bepaalde menselijke gevoelens en handelingen van lichamelijke aard gericht op een ander, die gepaard gaan met lust en opwinding en die voortkomen uit geslachtsdrift.

 

Dus eigenlijk weet JIJ niet wat seksualiteit betekent ;)

Heyy

Ik snap wat je bedoelt hoor. Maar waar moeten mensen naartoe met vragen over hun eerste keer seks? In welk subforum vind jij dat dat dan moet? 

Het steekt ook zo nauw niet. Iedereen ziet onder seksualiteit alles wat met seks en dat soort dingen temaken hebben.

Groetjs

Niet zo boos worden als je niet helemaal gelijk hebt. Het woord seksualiteit kan inderdaad gaan over op welk(e) geslachten je valt, maar kan ook zeker betrekking hebben op seks zelf.

 

Dit is wat de Van Dale ervan zegt: Alles wat het geslachtsverkeer betreft.

En dit komt van Wikipedia: Seksualiteit bij de mens zijn bepaalde gevoelens en handelingen van lichamelijke aard die gepaard gaan met lust en opwinding.

Ik vind dat deze omschrijving de volledige lading wel dekt. Dus het woord ‘seksualiteit gaat zowel over gevoelens als handelingen. Dus het woord seksualiteit heeft zeker wel met seks te maken.

 

Dus doe de volgende keer even research voordat je zo stellig iets beweert wat niet waar is en daarmee het hele forum aanvalt:hushed:

 

Groetjess

Reageer