Vraag

waarom voelt sperma warm aan

  • 14 September 2021
  • 6 reacties
  • 1302 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

altijd als ik klaarkom op me benen of buik voelt mn sperma best wel warm aan. is dit normaal en hoe kan dit?


6 reacties

Hallo kjelle_z05 :)

Ongeveer net zo warm als je lichaamstemperatuur dus je sperma zal wel rond de 37-38 graden liggen. Dat is vrij normaal.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +5

Misschien komt het uit je lichaam??

zal wel rond de 37-38 graden liggen.

Beetje nutteloze trivia, maar de temperatuur ligt juist lager dan je lichaamstemperatuur.
Een lagere temperatuur bevordert het proces waarin spermacellen worden gemaakt.
Hier kun je zien dat de gewenste temperatuur 35 C is, maar goed.

 

Deze vraag had de TO ook kunnen beantwoorden,
Alleen als je urine en bloed niet warm is, zal ik mij zorgen gaan maken.
Nouja, niet die connectie leggen is op zich ook zorgwekkend...

zal wel rond de 37-38 graden liggen.

Beetje nutteloze trivia

 

Ik weet niet precies wat 'Trivia' betekent.

Maar ik vind het sowieso al een hele nutteloze vraag die deze gozer steld. 

Natuurlijk is je sperma warm, Komt uit je lichaam. 

Kom de volgende keer maar met betere vragen.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

 

we willen graag dat iedereen met respect behandeld wordt op het forum. Zie daarvoor forumregel 2: Ga respectvol met elkaar om. Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet.

 

Het kan zijn dat iets wat voor de een heel logisch is, voor de ander een serieuze vraag is. Het zou daaromheel fijn zijn wanneer we anderen in hun waarde laten op het forum.

Bedankt,

 

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Hallo,

 

we willen graag dat iedereen met respect behandeld wordt op het forum. Zie daarvoor forumregel 2: Ga respectvol met elkaar om. Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet.

 

Het kan zijn dat iets wat voor de een heel logisch is, voor de ander een serieuze vraag is. Het zou daaromheel fijn zijn wanneer we anderen in hun waarde laten op het forum.

Bedankt,

 

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Het was niet pesten, Of beledigen in mijn ogen. 

Maar ik was een beetje geïriteerd door de vraag, Net zoals @MensPersoon dat soms ook is. (Zie ik aan sommige reacties van hem) het is een rare vraag, En daarvoor hebben wij google voor. geen Kindertelefoon forum. 

Reageer