Beantwoord

Waarom stoppen mensen zulke rare dingen in hunzelf?

  • 24 January 2020
  • 11 reacties
  • 7149 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo mensen! ik ben terug

Deze keer met de vraag: waarom steken mensen zulke gekke dingen in hunzelf? Ik scroll hier regelmatig rond en zag mensen met een haarborstel of autootje vast in hun anus of vagina en zelfs een jongen die vast zat in een broodrooster. Waarom doen mensen dit? Kan iemand uitleggen waarom mensen dat doen, want het lijkt me gewoon niet fijn om zulke dingen te doen :sweat:

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 January 2020, 21:20

Bekijk origineel

11 reacties

Hey Kitsune-san,

Kijk jongeren zitten in de puberteit (de ene wat vroeger dan de ander) en jongeren proberen veel te experimenteren in de puberteit. Ze willen overal achterkomen kwa seks enzo. Ze hebben nog geen seks gehad dus proberen dat na te bootsen omdat ze willen weten hoe het voelt. Dus dan gaan ze spullen gebruiken die ze thuis hebben liggen. Niet altijd even handig, maarja dat is de puberteit he :)

Mvg,

Wietse_

Ik denk dat die topics niet serieus waren. 

Mensen doen inderdaad wel gekke dingen, maar neem van mij aan:  als je penis vast zit in een broodrooster is niet je eerste gedachte: Ik zet mijn computer aan om op internet te gaan posten.    Je hebt dan wel andere dingen die hoger op je prioriteiten-lijstje staan. 

Zeer onwaarschijnlijk dus, ineens een broodrooster en een haarborstel ongeveer op dezelfde dag, en beide mensen denken: ‘tsja, het zit toch vast dus ik ga maar op internet’ ?    Nee dus.

 

Reputatie 4
Badge +3

ik weet zelf ook niet helemaal of het echt is, maar als ik dat soort gekke dingen lees ga ik altijd wel helemaal stuk. 
 

Badge

…..waar haal je dit vandaan  -aangepast door kindertelefoon, in strijd met regel 2 en 4-  

groetjes

-Palaiologian

Een persoonlijke aanval lijkt mij niet echt een goede reactie.
Waar haalt de gebruiker dit vandaan? 
Dat is vrij simpel.
Als je de zoekfunctie gebruikt, dan zie je hierhier  en hier kun je voldoende voorbeelden vinden.
Misschien is het allemaal een grote grap, maar er zal op z'n minst een kern van waarheid in zitten.
Dus ja…. er worden redelijk wat bizarre dingen gedaan…
Een tikje flauw om de gebruiker dan zo toe te spreken.

Ik heb echt veel goed gevormde dingen geprobeerd in mijn kont te steken. Daarbij altijd wel mijn gezond verstand gebruikt. Geen glas of scherpe voorwerpen een iets van los kan schieten zoals een dop. 

Veel handvatten hebben meestal mooie ronde ergonomische vormen.

Reputatie 1
Badge +1

Doen ze voor het gevoel

Reputatie 1
Badge +1

Ik ga het wel eens proberen

Ik heb een scheermes gebruikt zonder het mes dus alleen het steeltje

Reputatie 1
Badge +1

Hallo mensen! ik ben terug

Deze keer met de vraag: waarom steken mensen zulke gekke dingen in hunzelf? Ik scroll hier regelmatig rond en zag mensen met een haarborstel of autootje vast in hun anus of vagina en zelfs een jongen die vast zat in een broodrooster. Waarom doen mensen dit? Kan iemand uitleggen waarom mensen dat doen, want het lijkt me gewoon niet fijn om zulke dingen te doen :sweat:

Ik moet zeggen dat meiden de standaard dingen hebben onderling die we proberen🤭😂 Dus ja uhh en vaak zijn dildos en alles gewoon te duur of willen ze toch graag weten hoe het is. Voordat ik vibrators had deed ik ook gekke dingen haha dus ja het is zeker dat mensen dat doen😂😂😂

Reputatie 6
Badge +2

Mensen doen dat omdat het fijn voelt om te doen, dus voor het gevoel zoals Anon2008 zegt.

Reageer