Vraag

waarom mocht ik hem niet laten komen?

  • 21 April 2021
  • 5 reacties
  • 837 Bekeken

Badge

heyhey,

ik was laatst op n feestje, en toen heb ik met hem geslapen maar ik mocht hem aftrekken en 4 keer kwam die bijna klaar (hij begon ook echt te trillen enzo)

maar elke keer trok die mijn hand weg als die bijna kwam, weet iemamd waarom?


5 reacties

Badge

Misschien is hij nog nooit klaargekomen en vond hij het eng?

Dat is zegmaar de grens opzoeken (ik weet de term even niet meer). Daarmee ga je inderdaad lang door en stop je wanneer je gaat komen. Als je dit een aantal keer doet en je de laatste keer wel echt komt dan is dat spectaculairder. Wel apart dat ie dat uiteindelijk niet deed dan, na 4 keer.

Badge

Misschien is hij nog nooit klaargekomen en vond hij het eng?

nou hij was allang ontmaagd haha

Badge

Dat is zegmaar de grens opzoeken (ik weet de term even niet meer). Daarmee ga je inderdaad lang door en stop je wanneer je gaat komen. Als je dit een aantal keer doet en je de laatste keer wel echt komt dan is dat spectaculairder. Wel apart dat ie dat uiteindelijk niet deed dan, na 4 keer.

jaa vond ik ook maar er waren zegmaar meerdere mensen dus miss daarom

sommige jongens vinden het te heftig voelen als je nog door blijft trekken bij het klaarkomen dus waarschijnlijk haalde hij je hand daardoor weg, je zegt zelf al dat hij helemaal begon te trillen dat betekend dat hij al best heftige orgasmes heeft en waarschijnlijk haalde hij je hand weg zodat je niet door kon trekken, omdat het anders te heftig worm hem werd.

Reageer