Vraag

Waarom kijken jongens tussen 12 en 17 jaar mij altijd aan

  • 29 December 2020
  • 13 reacties
  • 643 Bekeken

hey ik heb een vraagje.

waarom kijken jongens mij  aan als ik op straat ben ik snap het niet en ik vindt het wel leuk  maar ik snap dat niet ik ben een jongen

groetjes 


13 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

 

Misschien zijn ze gewoon nieuwsgierig, heb je iets dat speciaal is, heb je dure kleding aan? Of iedereen die naar je kijkt is homo, lijkt me sterk….. Of je hebt wat dat aandacht trekt, als het vervelend is zeg je gewoon: “hou op met staren!”. Verder weet ik het niet. Veel geluk nog!

-flopflop13🔴⚪️🔴

Waarschijnlijk heb je een bepaalde uitstraling waardoor je meer opvalt. Dat kan negatief en positief zijn die uitstraling, maar dat kan je snel merken aan de manier hoe ze naar je kijken.  Maak jezelf vooral er geen zorgen over en geniet ervan zolang ze nog kijken 😉😂

hey ze kijken Meestal zo lang mogelijk.naar me

Ik kan je niet aanraden om te gaan zeggen hou op met staren, want dat kan nogal fel overkomen en dat is niet nodig. Ik raad je aan om gewoon wat is er te zeggen. Dan kunnen ze of antwoord geven waarom ze staarden of gewoon niks zeggen en dat is het dan. 

hopelijk helpt het!

ik vindt het niet vervelend wat ik al aangaf ik vindt het eigenlijk wel heel leuk 

hey ze kijken Meestal zo lang mogelijk naar me

Is er iets speciaals aan je te zien ofzo dan? Speciale kledingstijl wat je draagt bijvoorbeeld?

Komt het misschien omdat jij ook naar hen kijkt?

hey Momallow ik draag altijd een joggingbroek gewoon normale kleren

hey j8j8 Ik kijk soms wel naar andere jongens ja maar niet elke keer 

hey Momallow ik draag altijd een joggingbroek gewoon normale kleren

Raar, het is uiteindelijk maar een jogging natuurlijk

het kan ook zijn dat ze me mooi  vinden ofzo ik hoor vaak van mensen wat ben je zo knap 

Dat is een mogelijkheid natuurlijk

Badge

misschien omdat hun op het mannelijke geslacht vallen.

Reageer