Vraag

waarom kijken jongens me steeds aan

  • 29 December 2020
  • 7 reacties
  • 315 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik merk steeds dat jongens me aankijken en ik wil dat niet maar toch doen ze het. afgelopen zomer lieten me zusje en ik de hond uit ik had me bikini aan. maar we lopen over de parkeerplaats van het station komt er een auto aangereden. zit ook zo jongen in van 14 jaar zit hij mij aan te kijken dat ik denk aub kijk de andere kant op ik loop hier gewoon de hond uit te laten. daarbij ik val op meisjes en niet op jongens ze doen net of het uniek als iemand zomers in een bikini voorbij wandelt met haar zusje. 


7 reacties

dit is natuurlijk niet leuk

maar snap je waarom die jongens kijken of snap je dat niet? :sweat_smile:

ze kijken waarschijnlijk omdat ze je knap of aantrekkelijk vinden

hier kan jij niks aan  doen en hoeft je ook niks aan te doen

ik zou de volgende keer de jongens er op aanspreken als je dat fijn vind 

maar je kan het ook als een compliment opvatten

veel meisjes hebben hier last van en ik vind het ook niet okay dat veel jongens dit  op deze manieren doen maar ja je kan ze het ook niet echt heel erg kwalijk nemen 

ik zou de volgende keer de jongens er op aanspreken als je dat fijn vind 

-Onnodige quotes verwijderd- 

maar hoe kan ik dan wild vreemde gaan aanspreken als ze me zitten aan te staren. we liepen gewoon de hond uit te laten komt er auto aan gereden. ik zie hem uit het raam kijken echte mega aandachtig ik denk zucht kijk aub de andere kant op. hij stapt uit we staan eventjes te wachten tot onze hond klaar is met zijn plasjes lopen een stuk verder over die parkeerplaats heen. en die jongen blijft me dan maar aan staren dan denk ik echt aub kijk de andere kant op. ik was ook zeer zeker niet van plan hier iets aan te doen ik mag graag zomers in bikini rond lopen en ook een stukje wandelen met onze hond. misschien was dat moment ook denk ik gewoon een echte druppel ik heb al een hekel aan auto's en dit was een bmw en dan nog zo jonge dan denk ik dubbel zucht.  

Als je het durft kan je de volgende keer roepen: “kan je het zien!” of iets in die richting. De meeste jongens zullen dan denk ik beschaamd een andere kant opkijken.

tsja sorry ik weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren ik heb niet echt een oplossing voor je helaas. 

sorry

Als je het durft kan je de volgende keer roepen: “kan je het zien!” of iets in die richting. De meeste jongens zullen dan denk ik beschaamd een andere kant opkijken.

ik zou het gaan proberen 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@J8j8 Dat kan ik bevestigen. Kben een jongen en heb dat een keer gehad. 

 

Ps. Misschien, niet in bikininlopen. Kweet ht zelf ook niet maar goed.

 

Groetjes!

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@J8j8 Aan de ene kant heb je misschien wel een klein puntje niet in je bikini lopen. Aan de andere kant ik doe het iedere zomer zolang ik me al kan herrineren. Vroeger zat ik zelfs met een bikini topje en zo driekwart spijkerbroek in de klas. Nu doe ik dat natuurlijk niet meer naar school was ook groep 3/4. Maar ik loop nu gewoon in het weekend of s'avonds als het dan zomer is gewoon in bikini de hond uit te laten samen met me zusje. Zij vindt het niet zo erg als jongens naar haar kijken ondanks dat ze zelf ook op meisjes valt. Maar ik wordt gewoon gefrustreerd en denk kijk aub de andere kant op als ik daar samen met mijn zusje loop. Die zelfde ergenis heb ik met auto's als we dan over die parkeerplaats slenteren met de hond. 9 van de 10 auto's geeft een pleur gas als ze langs ons rijden. Dan denk ik waarom nou zo stoer doen als we onze bikini aan hebben en ik hoef die uitlaat gassen niet op me te hebben.

Reageer