Skip to main content
Vraag

Waarom is sex zo normaal geworden?

• August 30, 2025
  • 8 reacties
  • 457 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Waarom willen zo veel mensen sex. Waarom is het zo normaal geworden. Ik snap wel voor de voortplanting maar we zijn toch al met teveel

8 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 30, 2025

Jij doe ma lachen met je vraag Mij opa van 70 zou die vraag ook kunnen bedenken 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 30, 2025

Omdat het ook normaal ís, misschien?

En ook omdat het heel lekker en mooi is als je het met de juiste persoon doet.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 30, 2025

Tis de natuur

xx liefs Wolf 🐺

• August 31, 2025

@Waterblad  Omdat het gewoon lekker is en een lekker gevoel geeft 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 31, 2025

Gewoon omdat mensen het doen. Vroeger ook al. Het is gewoon de natuur.

• August 31, 2025

Sex is juist het normaalste dat er is en er moeten niet persee kinderen mee gemaakt worden. Ik snap het probleem nie

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

Beste waterblad

Seks is iets natuurlijks maar ja niet perse normaal maar  het is wel weer normaal als je het met de juiste persoon doet het is een ingewikkeld onderwerp maar ja op een of andere manier houd de mens van het doen

En jahet gaat niet perse om meer kinderen krijgen maar meer om de ervaring en dat punt van we zijn al met teveel vind ik niet helemaal kloppen want we zijn gwn niet goed genoeg verdeeld over de aarde op sommige plekken wonen teveel mensen in vergelijking met andere plekkenen sommige plekken zijn weer heel weinig mensen dus verdeling kan beter

Hoop dat je beetje antwoord heb 

GeGroet myla

J.R.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 4, 2025

Nou ja, als je 13 bent is het idd wel vroeg, maar iedereen mag zelf kiezen wat ze met hun lichaam doen, maar als je het doet, doe het dan alsjeblieft wel veilig. Dan eindig je niet net zoals dat ene meisje bij mij op school dat zwanger is in de 2de en de vader is 15..... dat moet natuurlijk niet gebeuren