Vraag

Waarom is dit subforum zo?

  • 5 October 2019
  • 2 reacties
  • 275 Bekeken

Badge
Niemand vraagt serieuze dingen. Het enige wat wordt gedaan is opscheppen over hoeveel mensen je hebt geneukt of hoe lang je lul is. Deze subforum is bedoeld om vragen te stellen over dingen die je nog niet zeker weet, en niet om te liegen over dat je bent ontmaagt op je 12de.

Wordt volwassen, kap hiermee.

2 reacties

Hoi berend2

Vermoedelijk is het eigen aan jongeren om zich stoer voor te doen. Even opscheppen bezorgt een zeker gevoel van zelfvertrouwen, wat door sommigen als fijn kan worden ervaren. Het zou inderdaad boeiender zijn moesten er vaker oprechte ervaringen worden gedeeld, maar ik vermoed dat die, eventueel op andere subfora, regelmatig te vinden zijn.

Als je op zoek bent naar nuttige info in verband met seksualiteit, zou je de site van Sense kunnen bezoeken. Je kan er ook eventueel chatten of bellen met een deskundige.

Groetjes
Kenshin
Heyo,

Berend ik ben het volledig met je eens! Tegenwoordig krijg je alleen maar topics in seksualiteit over hoelang iemands penis is, hoeveel seks je al hebt gehad etc.

Ik snap echt niet meer waarom er nog steeds jongeren zijn die vragen hoelang een penis is van een 12-18 jarige. Gewoon door de zoekfunctie te gebruiken vindt je al honderden topics over hoelang iemands penis is. Maar het is toegestaan. En dus mogen we er niks van vinden, al zal ik persoonlijk het fijner vinden als er zoals je al zei er meer serieuze topics komen. Over mensen die echte vragen hebben of iets meemaken.

Als je bijv. kijkt naar 1 jaar geleden toen waren er nog wel forumgebruikers die serieuze topics plaatste. Ik kijk daarom zelf ook nooit meer in deze subforum.

Maar ja het is wat het is. Maar ik ben het volledig met je eens!

See ya!
Spookyzx.

Reageer