waarom heb ik dit nu

  • 11 June 2018
  • 2 reacties
  • 2182 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik zal eerst mijn fam, even vertellen hoe en wat. ik kom uit een nudisten fam. en lopen dus ook waak naakt. en ik hoef me ook nooit meteen aan te kleden morgens uit bed. ik weet niet beter of we zijn naakt, buiten mij, bestaat de fam nog uit een oudere broer en mijn vader. zins jongs af aan douche ik al samen met me oudere broer, wat ik altijd erg leuk vond. maar van af mijn 8 jaar niet meer zo. ik stond een keertje alleen onder de douche na het sporten, en kwam hij er bij staan en had een stijve. wat ik raar vond en hij zij leuk he, en hij stopte hem in me mond( weet niet of ik dat zo mag neer zetten?). hij zij dat doen jongere broers voor de oudere, en kwam in me mond klaar. en ging weer weg. na deze dag doet hij het telkens als we aan het douchen zijn, en ik durfde niks te vertellen aan mij pa. dit was nu al zo'n jaartje of 3 bezig, toen hij zij dat hij me ook wilde neuken. maar ik zij ik ben een jongen en dat gaat toch niet. dit was trouwens op mijn slaapkamer. hij zij ga op je buik liggen en kwam op me liggen en duwde hem naar binnen bij me, wat erg pijnlijk was. maar ik mocht niets vertellen, en dit doet hij nu bijna dagelijks met me tot we betrap werden door de vriend van mijn pa, terwijl ik werd genomen op mijn bed. mijn broer zij tegen de vriend van mijn pa, dat ik ook heerlijk kan zuigen, en dat hij het wel mocht proberen in mijn mond. voor ik wat kon zeggen had hij hem er al in gestopt. en nu komt de vriend van mijn pa ook 1 keer per dag langs om me te "verwennen" zo als ze het noemen. dan als hij er is zegt hij kom ga je met me mee zal ik je verwennen. vooral als het mooi weer is of in de ochtend als ik naakt rond loop. ik heb wel eens gewoon kleren aan, maar dan zegt me pa doe toch uit het is mooi weer, en ik wil hem niet tegen spreken. dus van af dat moment word ik zo wel door mijn broer als door de vriend van mij pa genomen, soms ook met zijn tweetjes, volgens mij word het met mijn broer ook gedaan door die vriend, en volgens mij ook door mijn pa. maar dat weet ik niet zekers. en nu ik 12 ben wil ik het niet meer, maar er mee stoppen kan ik ook niet. omdat ik het nu toch ook wel fijn vind al die aandacht, maar dan zonder de rest. en die aandacht niet als de rest ook niet mag. en naar me pa durf ik niet omdat die al genoeg mee heb gemaakt met me ma, toen hij vertelde dat hij toch meer op mannen viel. ging me ma er van door en zij dat hij ook dan maar voor de boys mag zorgen, en ik heb me ma nooit meer gezien. ( ik was 7 op dat moment ). nu vraag ik het af hoe ik het kan veranderen, en toch de aandacht kan blijven houden zonder de rest.

2 reacties

Het is niet normaal wat je broer en vriend van je vader doen, het is zelfs strafbaar.
Hier moet je echt iets tegen doen. Kijk/chat vooral op de sites hieronder als je hier hulp bij nodig hebt.
SeksueelGeweld
VeiligThuis
Hi waaromdit12,

Das wel een heftig verhaal. Ik vind het heel erg dat je dat allemaal mee moet maken. Ze doen net alsof het heel normaal is om seks te hebben met je broer en die vriend van je vader.

Dat mag echt niet.
Hoe oud is jouw broer?

Ik weet niet of hij al langer zelf misbruikt wordt door die vriend en misschien ook wel door jouw vader, zoals jij een beetje denkt. Als dat zo is dan denkt hij misschien wel dat het normaal is om te doen, maar dat is het natuurlijk niet.

Hij zou zelf eigenlijk ook moeten weten dat het niet mag, maar ja, als hij zelf ook al jaren misbruikt wordt, wat ik natuurlijk niet zeker weet (maar wat jij denkt) dan weet hij ook niet meer wat goed en fout is. Hoe oud was je broer toen hij voor het eerst seksdingen met je deed?

Zelf ben ik samen met mij tweelingbroertje ook misbruikt. Dat was niet door familie, maar door een aantal iets oudere jongens. Wij waren 13 toen het begon en het heeft bij ons een jaar geduurd, voordat we het hebben durven vertellen en dat het stopte.

We weten dat het misbruik soms lichamelijk wel een soort van lekker gevoel kan geven en dat is heel verwarrend, want wij wilden het natuurlijk ook niet. Maar daardoor en doordat die jongens ons dat wijs maakten, dachten we dat we het zelf ook wilden en het zelfs uitgelokt hadden.

Zo te horen is het bij jou ook een beetje zo. Weet dat het niet jouw schuld is en dat het de schuld is van jouw broer en die vriend. Dit moet stoppen, anders gaat het alleen maar verder en moet jij misschien ook wel meer dingen doen dan alleen pijpen en toestaan dat je geneukt wordt.

De linkjes die @KareldeGrote hierboven neergezet heeft kunnen je helpen. Die mensen van die sites zijn er speciaal voor om jou te helpen, dus probeer met ze te praten.

Je kunt ook praten met de Kindertelefoon en die kunnen je ook helpen met contact opnemen met die organisaties, volgens mij. Maar dat kunnen ze jou zelf allemaal beter uitleggen.

Hoe je contact op kunt nemen met de Kindertelefoon, kun je lezen op deze site:
https://www.kindertelefoon.nl/13-18/chat/

Hopelijk stopt het misbruik snel, want dit hoort niet.

Mijn twin en ik komen ook al vanaf dat we klein zijn op het naaktstrand en op een naturistencamping. Maar wij zijn daar nooit met een vinger aangeraakt door familie of andere mensen.

Het is dus niet normaal dat als je bloot bent, dat iedereen dan maar gewoon aan je mag zitten. Ik weet niet of ze jou ook aftrekken en pijpen, maar ik bedoel dat ze sws ook niet aan je mogen zitten als ze “alleen zelf klaar willen komen”. Dat mag niet en is heel erg en dat moet stoppen.

Groetjes,
M&M’s

Reageer