waar worden meisjes geil van?

  • 17 August 2014
  • 7 reacties
  • 72444 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi.
ik ben 14 jaar en heb een vriendin en ik ben altijd heel erg romantisch en zo maar ik vraag me af waar zouden jullie (meisjes) geil van worden in de fase tussen het zoenen en het vingeren?

alvast bedankt

7 reacties

Sorry, ik ben een jongen maar ik kan je wel het een en ander vertellen over het geil worden (maken) van meisjes.
Meisjes (lees vrouwen) worden niet zo zeer geil van alleen maar fysiek contact. Er moet iets extra's zijn, iets wat je niet kan vastpakken. Deze magie laat je doen ontstaan door veel voorspel. Dat is dus heel veel zoenen, over de kleding strijken en onder de kleren zitten. Het fysieke contact zal zeker een stimulerende factor zijn in het geil worden van het meisje. Maar het draait er dus niet alleen om. Het zal voor de meeste meisjes flink wat vertrouwen kosten om aan haar te mogen zitten en dat vertrouwen wek je door niet meteen voor de vrouwelijke bloem te gaan maar eerst voor de vrouw zelf. Pas als ze helemaal zeker is kan het feest beginnen.
Waarmee je een meisje dan witheet maakt ligt aan het meisje zelf. Sommige meisjes worden geiler van pijpen anderen van aan hun borsten gelikt worden en sommigen worden geil van beiden. Kortom, het is voor geen een meisje hetzelfde. Dat zal je dus zelf moeten uitzoeken of als het en one-night stand is, vragen.

Succes!
-Alfa
Super bedankt alfa echt waar!
Reputatie 2
Badge +17
Ik denk gewoon heel simpel het aan elkaar zitten. Je moet het rustig aan pakken, totdat ze je helemaal vertrouwt. Dan kan de party beginnen 😉
hoi ik ben een meisje van 12 jaar ik vinger me zelf heel vaak maar als mijn vriendje he doet is alles net wat lekkerder
mijn tip is dus begin rustig met zoenen enzo
dan laat je je handen tijdens het zoenen eerst op haar heupen liggen en daan ga je steeds verder naar boven tot je bij haar borsten bent
je begind een beestje met strelen en dan trek jij je shirt uit dan doet zij dat vanzelf ook wel
meisjes worden gijl van pijpen en als jij ze lekker beft  en als je zegt dat ze mooi is dat haar borsten moor zijn
je begint beffen met haar zoentjes geven kleine zoentje eerst in haar gezicht dan haar nek borsten buik huepen benen binnekant boven benen en dan haar vagina
en dan kan het feest voor haar beginnen 
daarna gaat alles eigelijk een beetje vanzelf denk niet te veel na maar geniet er gewoon van

xxx lea suc6
 
Ik denk gewoon heel simpel het aan elkaar zitten. Je moet het rustig aan pakken, totdat ze je helemaal vertrouwt. Dan kan de party beginnen ;)


Party nog wel :eek:
hey, ik ben een meisje heb zelf wel een beetje ervaring.
meisjes maak je het beste geil door ze ten eerste een fijn en veilig gevoel te geven,
door haar veel aan te raken, te zoenen en vingeren sommige jongens willen meisjes ook beffen. ligt eraan of zij dat ook fijn vind
maar als je dat niet vies vind kan je dat ook doen. maar eigenlijk is dat meer iets voor tijdens de seks..
Badge

hoi.
ik ben 14 jaar en heb een vriendin en ik ben altijd heel erg romantisch en zo maar ik vraag me af waar zouden jullie (meisjes) geil van worden in de fase tussen het zoenen en het vingeren?

alvast bedankt

Hey

Ik ben zelf een meisje en ik zelf word persoonlijk geil van aftrekken of iemand zich zien aftrekken. Of als iemand over mijn lichaam heen streelt armen,benen en dat soort dingen vind ik ook heel fijn. Ik ben trouwens zelf (15) en heb een vriendje.

Reageer