Skip to main content

Hey, Ik heb een vraagje voor jongens maar eventueel kunnen meisjes ook deze vraag beantwoorden. Ik heb nu een tijdje een vriendje en ik zou wel een x iets met hem willen doen. Ik vraag me af wat een jongen fijn zou vinden en waar een jongen opgewonden van word. Zelf denk ik meer aan af trekken en af en toe tijdens het bellen maak ik er wel grapjes over maar ik weet dus niet wat jongens fijn vinden. Zou een jongen/meisje mij kunnen vertellen waar jongens opgewonden van worden en hoe ik mijn vriendje een plezier kan doen? (Het liefst nog geen seks) Ik ben vijftien en vind dat echt nog veel te jong daarbij ben ik ook christelijk opgevoed en is het eigenlijk pas seks na het huwelijk. Zelf geloof ik niet hoor maar ja waar word een jongen geil of opgewonden van? 

Zozo k mocht hopen dat ik zo een vriendin had :smiley:


Ik zal het hem gewoon vragen :=


Misschien morgen en keertje pijpen! Vind jij vast lekker!


Heyy

Waar ie wrs wel opgewonden van word is dat je zen pik streelt, is denk ik ook niet echt seks te noemen

Groetjes en succes ermee!

Kaas123


Zozo k mocht hopen dat ik zo een vriendin had :smiley:

Haha er zijn nog genoeg meisjes op aarde te vinden je vind van zelf de perfecte. Alleen je moet wachten wanneer dat gebeurt ik hoop heel snel voor jou.


Heyy

Waar ie wrs wel opgewonden van word is dat je zen pik streelt, is denk ik ook niet echt seks te noemen

Groetjes en succes ermee!

Kaas123

Dankjewel!


Misschien morgen en keertje pijpen! Vind jij vast lekker!

Haha ben benieuwd.


Ik zal het hem gewoon vragen :=

Isg  dankjewel!


Ik ben een j en wat ik denk dat hij fijn gaat vinden begin hem lekker aftetrekken daarna pijpen daar piemeltje in kutje glwp


Hey

 

je kan ms een seks speeltjes kopen en uitproberen met hem.

jongens vinden het denk ik ook leuk als je veel samen bent met elkaar.

 

hoe gaat het nu is er als iets gebeurd ?


Hey Emily, MensenMens hier! 

Jongens kunnen van allerlei dingen opgewonden raken. Simpele aanrakingen en knuffelen kan al heel opwindend zijn. 

Als je echt meer het “seksuele” kant op wilt gaan, kan je beginnen met aanrakingen, vervolgens ga je steeds lager en lager. Als je vriendje het fijn vind kan je doorgaan. Als hij het signaal afgeeft dat hij het niet fijn vind kan je ook meteen stoppen. Zo werk je rustig naar het geslachtsdeel toe. Als je twijfelt of hij het fijn vind kan je het ook gewoon vragen. 

Je kan ook eventueel in een gesprek het erover hebben. Als hij er niet voor open staat of als hij er niet klaar voor is, zal hij dit wel duidelijk maken. 

Voel je je er niet fijn bij? Dan moet je niet verder gaan. Respecteer jouw en zijn grenzen. Verder ga lekker experimenteren en ga vooral proberen.

Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord! 
Met vriendelijke groet,

MensenMens


Jongens vinden alles fijn wat meisjes bij hun doen. Ook al vraagt een meisje kom is mee lopen die ze pas net kennen dan krijgen ze een stijve piemel. En voor jullie vriendjes is het echt makkelijk want als je bij hem bent en je kijkt hem heel geil aan en je trekt hem af het maakt niet uit met broek of zonder ik weet dat hij het heel leuk gaat vinden 


Hoi hoi j 14 hiero

 

Bij mij (waarschijnlijk ook andere jongens)

Is het niet zo moeilijk alleen een beetje leuk kijken word hij waarschijnlijk al geil van meestal heb ik altijd wel zin in seks tenzij ik al 3 keer ben gekomen dan gaat het pijn doen. Aangezien jullie elkaar al kennen zal ik gewoon vragen terwijl je hand op zijn been legt "zal ik hem er uit halen? En trekken/pijpen" als je dat bij mij zal doen zou ik zeker ja zeggen.

 

Ik hoop dat dit helpt een beetje laat maar lijkt me geen probleem


Reageer