Vraag

Waar vind een meisje het lekkerst om sex te hebben?

  • 7 October 2020
  • 10 reacties
  • 1426 Bekeken

Badge

Hallo!

Ik heb een vraag aan iedereen hier!
Ik en mijn vriendin willen allebei heel graag een keer sex hebben, Maar ik weet niet wat een goede plek is… Weten jullie misschien een paar fijne / leuke plekken??

Mvg. Onherkenbaar


10 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Zwembad in de glijbaan of in een kleed hokje of op school in de meisjes wc of in de douche op school of de douche hokjes bij het zwembad kan allemaal

.

 

 

ik denk de douglas

Misschien gwn thuis

De eerste keer seks is voor jullie allebei waarschijnlijk heel spannend. En hoogstwaarschijnlijk gaat het de eerste keer niet soepel. Wat je er dan helemaal niet bij wilt hebben, is dat jullie op een vreemde locatie zijn waar jullie moeten opletten dat mensen jullie niet doorhebben.

Doe het gewoon lekker bij een van jullie thuis. Idealiter wanneer jullie alleen thuis zijn natuurlijk, anders moet je nog steeds uitkijken. Als de omgeving dan rustig is, hoef je je daar geen zorgen meer om te maken. En het is vooral bij de eerste keer echt belangrijk dat jullie (vooral zij) relaxed zijn. Als ze namelijk te gespannen is, staat er heel veel spanning op haar bekkenbodemspieren waardoor de vagina te nauw wordt voor penetratie. Dus seks gaat dan niet lukken of het is heel onplezierig/pijnlijk voor haar, wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Badge

In bed ofz thuis

Badge

Ja ik ben een jongen van 15 en eerste keer was heel vreemd. Mijn meid houdt van een beetje pijn doen en ik vind het niet erg dus ze vroeg op haar verjaardag een vreemde cadeau: 2 nachten (dus 3 dagen) naar een sexhotel gaan en dat ze daar met mij alles kon doen 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. Forumregel 9: post geen onnodige seksuele details

Reputatie 2
Badge +1

Als je voor de eerste keer seks gaat hebben kan dat spannend zijn voor jou en je partner, daarom raad ik het je aan om de eerste keer in een afgesloten prive plaats te doen, zoals thuis in bed of op de bank, of in een huisje of hotel (zorg wel dat je niemand stoort)

Als je toch iets spannenders wilt doen kan je het bijvoorbeeld in een auto, bad, grote kast, bureau

En dan raad ik je aan om het prive te houden, maar je moet doen wat goed voelt!

Reputatie 5
Badge +1

Persoonlijk zou ik het gewoon ergens privé doen, zoals thuis. Zorg wel dat je ouders er niet zijn.

Reputatie 1
Badge

ik zou gwn thuis of als jullie in een hotel zijn en jullie ouders gaan ff zwemmen in de zee (als jullie op vakantie xijn) en net alsof jullie aan het slapenzijn  of je ouders maken je waker van we gaan naar het strand of ze maken een briefje dat ze weg zijn en dat jullie later komen  en dan gaan jullie douchen bijv dat alles schoon is en dan WEL VIJLIG DUS GEBRUIK CONDOOM  en dan kunnen jullie in douche en op bed maar leg wel een handoek of 2 onder jullie als jullie het gaan doen want miss gaat het ‘nat’ worden

 

 

Reageer