Vraag

Waar praten meiden over?

  • 8 July 2021
  • 8 reacties
  • 680 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ok meiden ik heb een paar vragen voor jullie over of/waarover jullie praten met het onderwerp seksueel... ook waar jullie geïnteresseerd in zijn. Waarom? Ben gwn benieuwd.

Eerst ff de basics... hoe oud ben je? Op welk geslacht val je? Ben je zelf al seksueel? Masturbeer je?

Nu wat andere vragen -> praat je met mensen over je seksuele leven of seksuele interesses? Dus ben je open daarin? En waar ben je dan geïnteresseerd in? Want wij jongens in de borsten en de billen maar zijn jullie dan ook geïnteresseerd in de piemel van iemand of dat soort dingen? Wanneer/met wie/waar praat je hierover? En als jullie meiden zo in een groepje staan te fluisteren en naar een jongen/meisje kijken waar hebben jullie het dan over? Over hoe die doet of hoe hij eruitziet? 

Ben benieuwd! Alvast bedankt!


8 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Uhm.....

Wellicht even zoeken op het forum. Er zijn hier vast wel eens andere topics over geopend/vragenlijsten over aangemaakt en beantwoord. Succes! :)

Hallo Jeboyiscool07 :)

Er zijn al meer dan 1.000 andere vragenlijstne. Er bestaat een zoekfunctie.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +2

Ik snap dat er meer zijn maar wrm word er wel gezeurd als ik hier wat vragen over heb maar als er iemand anders is die vragenlijst in zijn titel zet dan is dat gwn goed en dan laat je het gaan?

Meestal praten meiden over ongesteldheid of over jongens

Reputatie 3
Badge +3

Hee,

ik ben een jongen maar heb wel twee goede vriendinnen. 

We praten veel over hoe onze eerste keer zal zijn. (Ook over ontgroening want we zijn allemaal nog groen)

Ookal zijn ze 15 en 18; en ik zelf 15.

Ik heb gezegd dat ze me alle vragen kunnen stellen die ze willen, en ik ben zelf ook best open over wat ik doe enzo, ben niet zo preuts. 

Zelf praten ze veel over jongens en over ongesteldheid. Ook veel gezeur met "vriendinnen” hoor ik voorbij komen.

 

Hopelijk heb je hier iets aan,

Ikbenanoniem2

 

Reputatie 2
Badge +2

Ja zoiets wou ik weten idd! Maar waar praten meiden dan over qua jongens?... over innerlijk of uiterlijk en wat met uiterlijk dan? Lichaam, gezicht..…

 

Alvast bedankt!

 

Reputatie 3
Badge +3

Ja zoiets wou ik weten idd! Maar waar praten meiden dan over qua jongens?... over innerlijk of uiterlijk en wat met uiterlijk dan? Lichaam, gezicht..…

 

Alvast bedankt!

 

Veel verhalen over hoe jongens reageren op dingen enzo… Laatst was een van mn vriendinnen boos omdat een jongen lullig zat te doen op de date van de ander.

Mijn vriendinnen hebben qua uiterlijk hetzelfde type soortvan, dus meestal worden dr wel telefoons met foto's doorgegeven. 

Veel over ogen enzo. Ze vinden mijn ogen mooi :P

 

Als je nog een vraag hebt laat maar weten!

Reageer