Vraag

waar moet ik seks hebben met me vriend


Reputatie 3
Badge +2

Hallo ik ben Lisa 

ik wil graag een keer seks met me vriendje ik ben 13 en hij is 12 en we houden heel veel van mekaar.

maar we weten niet waar en ik wil een spannende plek.

kunnen jullie er aan mee helpen.

 

mvg. Lisa en vriendje


27 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey, als het de eerste keer is zou ik niet gelijk voor een ‘spannende plek’ gaan maar gewoon thuis als jullie ouders er niet zijn. 

Hi. Ik snap dat het misschien lastig is om thuis af te spreken doordat je ouders thuis zitten door corona. Bij een eerste x weet je echt niet hoe het gaat lopen I guess dus het lijkt me niet heel slim om het meteen op een spannende plek te doen. Ook omdat je miss eerder aangekeken wordt door andere mensen, jullie zijn wat jonger en er zijn niet veel mensen op straat, dat valt op. Lukt het echt niet om thuis af te spreken?

Reputatie 3
Badge +2

Ja wel maar waar dan thuis in de doche bad in bed 

Ja wel maar waar dan thuis in de doche bad in bed 

Kan allebei, bed is miss iets fijner om op te liggen en zitten. Bad kan krap zijn maar dan kan de deur wel op slot. In bad kun je tuurlijk ook experimenteren met een waterstraal (of anders in de douche). Als je ouders het raar vinden of je je eerst x wil verbergen is het bad miss het makkelijkst om schoon te maken?

Gebruik sws condoom. Het kan zijn dat hij je laat squirten, maar dat is ook gewoon maar vocht. Maar better be safe than sorry denk ik voordat je zelf je bed moet schoonmaken omdat het anders opvalt. Heb geen ervaring maar miss vindt je dit fijn, of je doet het niet omdat het spannender is (ook omdat deur niet op slot kan). X

Dag Lisa491,

Je moet zeker weten dat je het wilt, je bent nog jong enzo. Je moet het rustig aan doen, zoals al gezegd veilig met condoom,…

De 1ste keer voor mij was op bed, maar het wordt wat smerig. Ook een keer op tafel, gwn met een vod fzo afvegen dan. In bad lijkt me ongemakkelijk. Normaal heb ik seks in de douche, vindt ik het leukst. (niet te veel water verspillen dan)

 

Boibanana

Reputatie 3
Badge +2

Oké bedankt allemaal maar wat is dan de beste stand ik wil wel een beetje hard gaan dus laat maar weten

Reputatie 1
Badge

Hoi, 

 

als jij lekker hard wil gaan kan jij bovenop. Of je laat hem bovenop. 
 

wat je ook kan doen is dat je een keer met je vriendje naar t strand gaat. En dat ik dan in de duinen gaat, maar wel op een handdoek.

 

Reputatie 3
Badge +2

Oké bedankt hier kan ik wel wat mee ik ga hem zo bellen en dan gaan we in bed liggen

Oké bedankt hier kan ik wel wat mee ik ga hem zo bellen en dan gaan we in bed liggen

Laat et weten hoe het was 

Reputatie 3
Badge +2

Doe ik zeker weten

Reputatie 3
Badge +2

Hij kom over 2 min

Reputatie 2
Badge +3

.

Reputatie 2
Badge +3

En al gedaan zo ja nog gebruik gemaakt van de tips

Reputatie 1
Badge +1

Ja hoe was het? :joy:

Reputatie 3
Badge +2

Het was echt zo geil en opwindend en lekker. Deze tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 9

Reputatie 2
Badge +3

Kan je nog er wat meer over vertellen en ook tips misschien 

Reputatie 2
Badge +3

Zou dat kunnen ben gewoon benieuwd

Reputatie 3
Badge +2

Wat gewoon lekker hij ging op mij zitten en ik bij hem en dan zo heen en wer

Badge

Ben je niet te jong voor seks?

Reputatie 3
Badge +2

Ik vindt zelf van niet ik me vriend ook niet 

 

en ik zag zijn Piemel en die was groot ik denk wel 15 cm lang ofzo stijf

was echt lekker op die piemel in mijn mond te hebben

ik raad jullie aan als je meisje of jongen bent ga een andere jongen pijpen

Reputatie 3
Badge +2

En in mijn kutje

Reputatie 2
Badge +3

En waar heb je het nou gedaan en welke standjes

Reputatie 2
Badge +3

Ben gewoon heel benieuwd

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregels 2 en 4. 
Toen ik 13 was speelde buiten lol

Reageer