Waar laat jij je sperma?

  • 25 September 2017
  • 14 reacties
  • 2648 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik vraag me de laatste tijd af dat als je op bed licht waar je dan je sperma kan laten. Ik heb wel eens geprobeerd het in mijn mond te spuiten, maar dat is niet de lekkerste manier?. En dat gaat er vaak nog wel eens naast... hebben jullie tips waar je het kan laten? (Op een zo danige manier dat ouders er niet achterkomen?)
Gr. Thomas?

14 reacties

Idk
doe het gwoon in een tissue
Veel jongens die het niet willen laten merken doen een sok om hun lul. Of ze trekken zich af onder de douche.
Ik laat het meestal vrij spuiten.
Het meeste probeer ik op te likken. De rest veeg ik af aan een handdoek, of ik heb soms een rukshirtje aan dat ik later in de was doe.
Mijn ouders weten allang dat ik ruk en zij zeggen daar niks van. Mijn broertje vind het wel interessant.
Ik laat het altijd in mn vriendin??
Hey, ik vraag me de laatste tijd af dat als je op bed licht waar je dan je sperma kan laten. Ik heb wel eens geprobeerd het in mijn mond te spuiten, maar dat is niet de lekkerste manier?. En dat gaat er vaak nog wel eens naast... hebben jullie tips waar je het kan laten? (Op een zo danige manier dat ouders er niet achterkomen?)
Gr. Thomas?


Meestal in een handdoek wantja, weet niks anders? Tissue is leuk maar dat kan alleen overdag
Ik laat het altijd in mn vriendin??

Stoer hoor wow!
Tis wel het makkelijkste, lang leve de pil
Bedankt voor de reacties, ik ga ze vanavond allemaal 1 voor 1 proberen?
sok?
hey ladyofsouls, het is best wel veel sperma en ik denk dat heel de sok doorweekt raakt 🙂
well dawm
Gwn een tisseu. Wel dubbel, anders gaat t er dwars doorheen.
Kallummm sophieeetjeee xxx
Reputatie 1
Badge
Hey, ik vraag me de laatste tijd af dat als je op bed licht waar je dan je sperma kan laten. Ik heb wel eens geprobeerd het in mijn mond te spuiten, maar dat is niet de lekkerste manier?. En dat gaat er vaak nog wel eens naast... hebben jullie tips waar je het kan laten? (Op een zo danige manier dat ouders er niet achterkomen?)
Gr. Thomas?


Hoi. Was je sperma lekker? Of juist heel vies? Ik laat m’n sperma altijd in m’n onderbroek

Reageer