Hallo, ik ben een jongen van 15 en wil heel graag een flesh light of pocket pu$$y. Ik wil het echter niet in de winkel kopen, heeft iemand tips waar je online goede, goedkope speeltjes kan kopen? En hoe kan ik het beste verbergen voor m’n ouders, als ik t laat bezorgen en thuis verstop?
pocket pu$$y.
Zelfcensuur hoeft nu ook weer niet met dat soort woorden.
goede, goedkope speeltjes
Die twee sluiten elkaar een beetje uit in dit geval.
Zo zijn er prima goedkope vibrators, maar wat masturbators betreft valt de kwaliteit vaak tegen.
Er zijn zat webwinkels om deze te kopen, maar ik zou bol.com aanraden omdat die leverpunten hebben.
Andere sites kunnen ook prima zijn, maar het kan wel eens handig zijn om het pakketje niet thuis te laten leveren.
Door met contant geld cadeau kaarten te kopen komen je ouders er ook niet achter dat je iets gekocht hebt.
Alle artikelen met het “Select” label kun je dan bij zo'n punt laten leveren.
En hoe kan ik het beste verbergen voor m’n ouders
Verberg het onder een stapel (oude) schoolspullen in een lade of in een kast.
Jij kijkt waarschijnlijk je schriften niet na als je ze niet nodig hebt en je ouders zullen dat zeker niet doen.
Let er wel op dat je je seksspeeltje moet laten drogen nadat je het schoongemaakt hebt, dus je moet het bijvoorbeeld 's nachts wel even op een plaats leggen waarbij er voldoende lucht bij kan komen.
Ik zal nu wat merken/producten aanraden die je op bol.com kan vinden.
Hierbij is mijn doel natuurlijk niet om reclame te maken, maar om te informeren.
Sowieso raad ik je aan om de reviews te lezen op meerdere sites, zodat je voldoende informatie kunt krijgen.
De goedkoopste masturbator met een redelijk aantal reviews zijn die van FPPR.
Zoals je zelf ook zult zien is de meest voorkomende klacht dat deze redelijk klein zijn.
Prima dus om te kijken of je zoiets wilt hebben, maar je moet er rekening mee houden.
Merken zoals Tenga en Fleshlight zijn duurder, maar hun producten zijn van hogere kwaliteit.
Een full-size fleshlight kun je zo te zien vanaf 35 euro krijgen, maar de populairste zit rond 60euro.
Meer zou ik er niet voor betalen, maar zo te zien krijgen ze redelijk vaak korting.
Let wel op de verkoper!
Niet alle verkopers zijn even goed, dus probeer een artikel te vinden dat door bol.com zelf wordt verkocht.
Dat maakt communicatie in ieder geval een stuk makkelijker als er iets mis is met het product.
Ook belangrijk
1.Glijmiddel op waterbasis. Koop gewoon een grote fles en gebruik niets anders. Glijmiddel op basis van olie of siliconen kan het materiaal aantasten en gebruik alsjeblieft geen vaseline of zeep.
2. Schoonmaakmiddel/reinigingsmiddel. Ik zou even niet weten wat er in zit, maar dat kun je op de sites zien. Wel zo handig als je langer gebruik wilt maken van je speeltje.
Dat was min of meer mijn advies.
Neem vooral je tijd met het uitzoeken van het juiste artikel voor jezelf en stel hier vooral vragen.
Misschien heb je namelijk bepaalde voorkeuren of wensen.
Ik zou het bij een sekstoy website koopen zoals wille en easytoys. Dan heb je minder kans dat je iets geks koopt. Verder weet ik niet zo veel ondat ik en meisje ben.
Ik ben dan wel een meisje maar ik zal eens op Bol.Com kijken.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.