Vraag

Waar kan je je piemel overal in stoppen?

  • 21 July 2020
  • 5 reacties
  • 10796 Bekeken

Badge

Hoiii, ik ben een jongen van 13 jaar en ik wil graag iets waar ik mijn piemel in kan stoppen of een eigen vagina maken wie kan mij daar tips bij geven? 


5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Dat is een moeilijke vraag om eerlijk te zijn maar er bestaan nagemaakte vaginas alleen zijn ze wel prijzig. Enigste waarin je je pik kan stoppen dat ik weet is een kut.😂

Reputatie 1
Badge +1

Je kan even op die ene website waar je video’s kan bekijken met die rode driehoek als logo (vgm mag ik de naam niet zeggen) opzoeken ‘Emma’s peepshow-diy mastrubator’.  Daar heb je 3 voorbeelde over hoe je mastrubators kan maken

Kijk deze maar

Heyy

Als het er niet voor gemaakt is zou je het beter niet proberen. Anders kan je penis vast geraken in iets en dat wil je niet. 

Koop of een fleshlight , maak er eentje met de vid van Lisa, of zoek een vriendin. Friends let benefits kan ook weer maar vind ik persoonlijk de beetje raar.

Groetjs

Je kan je penis overal wel instoppen,  maar of dat een goed idee is?

Beter kun je zoals hierboven al is voorgesteld producten aanschaffen die bedoeld zijn daarvoor. Op bol.com bijvoorbeeld kan je al voor weinig geld zon ding aanschaffen. En al zal het wat duurder zijn, wat maakt dat dan uit. Je kan denk ik best lang doen met zo'n fleshlight. 

See ya!

Spookyzx. 

Reageer