Vraag

waar kan ik mijn lul nog meer in stoppen

  • 21 June 2020
  • 7 reacties
  • 1121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoiii ik ben 15 en heb best veel sex gehad met verschillende meiden maar laatste tijd heb ik behoefte aan iets anders waar ik me lul in kan stoppen jullie nog ideeen ?

ik hoor t graag 

xx


7 reacties

Als je nu al uitgekeken bent op vaginale seks kan je altijd nog eens anale seks proberen. Overleg dit wel goed met je vriendin, je kan 'm natuurlijk niet zomaar in dat andere gat rammen :sweat_smile:

Badge +3

Je kan een dildo kopen en je lul daar in stoppen

Reputatie 4
Badge +3

je hebt ook vibrators voor mannen, maar dan is het hol van binnen, je kan de goede maat kopen en je stopt gwn je lul erin. sommige hebben een afstands bediening en andere gwn knopje

Groetjes xxx

 

@Hyikblijflieveranoniemx en @Annoniem_x, wat jullie bedoelen zijn denk ik masturbators. Deze zijn inderdaad gemaakt om wat in te doen. En dildo's en vibrators stop je ergens in (kan ook voor man btw).

Dit zijn Masturbators.
 

Groetjess

Hoiii ik ben 15 en heb best veel sex gehad met verschillende meiden maar laatste tijd heb ik behoefte aan iets anders waar ik me lul in kan stoppen jullie nog ideeen ?

ik hoor t graag 

xx

Auto uitlaat

Reputatie 3
Badge +1

Hoiii ik ben 15 en heb best veel sex gehad met verschillende meiden maar laatste tijd heb ik behoefte aan iets anders waar ik me lul in kan stoppen jullie nog ideeen ?

ik hoor t graag 

xx

Auto uitlaat

Sommige mensen...

Je kan het standje deepthroat gaan doen met de meiden?

 

Reageer