Skip to main content
Vraag

waar kan ik een meester voor bdsm zoeken

• November 27, 2025
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi ik ben een jongen van 16 jaar en vind het enorm geil om mezelf om te kleden in lingerie en dergelijken. Ik word er bloedgeil van om het slaafje van iemand te zijn en hun opdrachten uit te voeren. Ik beschik ondertussen over een redelijk groot aantal speeltjes en kleding maar zoek ny nog een goede meester maar liever een meesteres ik weet alleen niet hoe ik nou zo een iemand kan vinden. Het liefst doe ik het online maar ben bereid het ook een keer in het echt te proberen. 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

Hi ik ben een jongen van 16 jaar en vind het enorm geil om mezelf om te kleden in lingerie en dergelijken. Ik word er bloedgeil van om het slaafje van iemand te zijn en hun opdrachten uit te voeren. Ik beschik ondertussen over een redelijk groot aantal speeltjes en kleding maar zoek ny nog een goede meester maar liever een meesteres ik weet alleen niet hoe ik nou zo een iemand kan vinden. Het liefst doe ik het online maar ben bereid het ook een keer in het echt te proberen. 

Hi ​@Anoniempje765 

Dit is van mij ook zo, maar het is volgens mij niet verstandig om specifiek naar een meester te zoeken. Want dan zul je volgens mij bij verkeerde personen terecht komen!

Dus zorg er gewoon voor dat je een goede relatie met iemand opbouwt en dan komt het vanzelf wel. Misschien is die gene dan toevallig ook wel zoals jou.

Hij/zij zal er zeker wel bereid toe zijn om dat eens uit te proberen. En vergeet nooit, dat je nog maar” 16 bent he!

Veel succes nog!

Groetjes

Wout 😁