Vraag

waar houd ik nou van?

  • 3 July 2020
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Even voorstellen. 13 jaar, jongen, Weet nog niet waarop ik val,op sexueel gebied snap ik wel maar kan het nog niet en hoef t ook nog niet. Maar vandaag doet dat er even niet toe. Ik weet gewoon niet waar ik van houd. Ik vind namelijk luiers best wel geil en ik weet niet waarom. Ikheb het bij meer dingen zoals als broekjes heel krap zitten. Ik snap dus niet waardoor ik dat zo geil vind. Iemand een idee?

ook wou ik vragen of iemand nog een tip heeft hoe ik ongezien luiers kan kopen en of er alternatieven zijn. (Ik hoorde al dat mensen maandverband erop vonden lijken) lemme know!


3 reacties

Hey GebruikerF

 

Soms heb je van die interesses, waar maar lastig een verklaring voor te vinden valt. Sommigen hebben bijvoorbeeld iets met voeten, terwijl anderen zoals jij luiers dan weer geweldig vinden. Allemaal even prima; experimenteer er maar mee. 

 

Er wordt weleens gezegd dat een luier fetisj voortkomt uit het verlangen naar de veiligheid die je ervaarde toen je nog een jong kind was. Misschien vind je het daarom zo fijn. Echter bestaan hier verschillende theorieën over. 

 

Denk je op je eentje naar de winkel te kunnen, en eventueel af te rekenen bij de zelfscan? Op die manier kan je ongemerkt inkopen wat je graag zou hebben. Betaal zo mogelijk met cash, zodat je ouders zich geen vragen gaan stellen bij het geld dat van je rekening afgaat. Probeer echter niet al je geld te spenderen hieraan; sparen is verstandig. 

 

Gr. Kenshin

Hey GebruikerF

 

Soms heb je van die interesses, waar maar lastig een verklaring voor te vinden valt. Sommigen hebben bijvoorbeeld iets met voeten, terwijl anderen zoals jij luiers dan weer geweldig vinden. Allemaal even prima; experimenteer er maar mee. 

 

Er wordt weleens gezegd dat een luier fetisj voortkomt uit het verlangen naar de veiligheid die je ervaarde toen je nog een jong kind was. Misschien vind je het daarom zo fijn. Echter bestaan hier verschillende theorieën over. 

 

Denk je op je eentje naar de winkel te kunnen, en eventueel af te rekenen bij de zelfscan? Op die manier kan je ongemerkt inkopen wat je graag zou hebben. Betaal zo mogelijk met cash, zodat je ouders zich geen vragen gaan stellen bij het geld dat van je rekening afgaat. Probeer echter niet al je geld te spenderen hieraan; sparen is verstandig. 

 

Gr. Kenshin

Ja maar waar zou ik dan bijvoorbeeld de luiers neer kunnen leggen?

gr

Je zou ze tussen je schoolspullen of ondergoed kunnen leggen. Daar kijkt vast niemand. Je zou ook een doos kunnen nemen met daarop het opschrift ‘schooladministratie 2018-2019’, en daar de luiers in doen. Op die manier lijkt het maar een gewone doos met saaie administratie in, en blijft iedereen eraf. 

 

Gr. Kenshin

Reageer