Vraag

Waar en wanneer kontvingeren?

  • 22 November 2022
  • 4 reacties
  • 579 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 13 jaar en wil graag kontvingeren maar weet niet waar en wanneer ik dat moet doen en wil ook dingen in mijn kont stoppen maar ik weet niet wat, en heb geen glijmiddel of condooms of dildo’s en wil dat ook niet komen want woon bij mij ouders. Maar als ik kontvinger zit er soms poep aan dus als ik in bed lig dan stinkt mijn vinger toch en dan komen mijn ouders er toch achter? 
 

alvast bedankt 


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik ben 13 jaar en wil graag kontvingeren maar weet niet waar en wanneer ik dat moet doen en wil ook dingen in mijn kont stoppen maar ik weet niet wat, en heb geen glijmiddel of condooms of dildo’s en wil dat ook niet komen want woon bij mij ouders. Maar als ik kontvinger zit er soms poep aan dus als ik in bed lig dan stinkt mijn vinger toch en dan komen mijn ouders er toch achter? 
 

alvast bedankt 

Ten eerste raad ik je niet aan om alledaagse voorwerpen in een anus/vagina te stoppen. hiervoor heb je seksspeeltjes. als je het wil doen met je vingers raad ik het aan om het onder de douche te doen zodat je daarna je handen gewoon goed kan wassen en zorgen dat er geen vuil achterblijft.

Badge

Hoi ik ben 13 jaar en wil graag kontvingeren maar weet niet waar en wanneer ik dat moet doen en wil ook dingen in mijn kont stoppen maar ik weet niet wat, en heb geen glijmiddel of condooms of dildo’s en wil dat ook niet komen want woon bij mij ouders. Maar als ik kontvinger zit er soms poep aan dus als ik in bed lig dan stinkt mijn vinger toch en dan komen mijn ouders er toch achter? 
 

alvast bedankt 

Ten eerste raad ik je niet aan om alledaagse voorwerpen in een anus/vagina te stoppen. hiervoor heb je seksspeeltjes. als je het wil doen met je vingers raad ik het aan om het onder de douche te doen zodat je daarna je handen gewoon goed kan wassen en zorgen dat er geen vuil achterblijft.

Bedankt, maar ik wil niet alleen vingers in mijn anus steken want dat is een beetje saai dus kan ik niet gewoon een zakje om een voorwerp heen doen en dan onder de douche het in mijn anus stoppen? 
ps: ik ben een jongen 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik ben 13 jaar en wil graag kontvingeren maar weet niet waar en wanneer ik dat moet doen en wil ook dingen in mijn kont stoppen maar ik weet niet wat, en heb geen glijmiddel of condooms of dildo’s en wil dat ook niet komen want woon bij mij ouders. Maar als ik kontvinger zit er soms poep aan dus als ik in bed lig dan stinkt mijn vinger toch en dan komen mijn ouders er toch achter? 
 

alvast bedankt 

Ten eerste raad ik je niet aan om alledaagse voorwerpen in een anus/vagina te stoppen. hiervoor heb je seksspeeltjes. als je het wil doen met je vingers raad ik het aan om het onder de douche te doen zodat je daarna je handen gewoon goed kan wassen en zorgen dat er geen vuil achterblijft.

Bedankt, maar ik wil niet alleen vingers in mijn anus steken want dat is een beetje saai dus kan ik niet gewoon een zakje om een voorwerp heen doen en dan onder de douche het in mijn anus stoppen? 
ps: ik ben een jongen 

ik ben ook een jongen. maar helaas kan dit niet. ik gebruik zelf de achterkant van een haarborstel alleen ik breng je hier niet op ideeën want het is niet handig om te doen. 

Ik doe dit ook sins kort maar onder de douche met een zakje werkt niet goed (heb ik ook geprobeerd laatst) dat is te stroef. 

Je kan beter in bed of zittend op een stoel met je middelvinger erin gaan (met massage olie) of met een zakje dan om je vinger met body lotion zonder parfum die niet irriteert en dan voorzichtig op je prostaat drukken. 

Als je toch voorwerpen wilt gebruiken doe dan niet iets wat scherp is of kan lekken. Las in een ander topic dat je vroeg of het met een pen kon maar dat moet je echt niet doen. Kleine dingen kunnen kwijt raken in je en dan moet je naar de dokter ofzo.

Iets wat bij de vorm een dildo of prostaat speeltje in de buurt komt en een beetje rond is van vorm en dan met een zakje erover en veel lotion dan wat als glijmiddel werkt zou misschien wel kunnen maar daar zou ik wel heel goed mee opletten dat je het veilig houd. Succes en hoop dat je er wat aan hebt. 

Reageer