Vraag

Vruchtbaar? [Jongens]

  • 2 May 2018
  • 4 reacties
  • 321 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo!
Beetje rare vraag maar,
Als ik mezelf aftrek en ik krijg een lekker gevoel komt er doorzichtig spul uit (Voorvocht volgens mij)
Ik had al een x een natte droom gehad maar
Moet ik dan doorrukken voor het witte spul
Of ben ik dan gewoon nog niet vruchtbaar
Sorry wilde dit gewoon weten!

Xx Anoniempje0320

4 reacties

Ik zou het aan je huisarts vragen
Ja je moet doorrukken voor “het witte spul”
Hi Anoniempje,
Klinkt nog niet als een echt orgasme!
Je lichaam moet ook spierschokken geven. Het moet heel kietelig voelen.
Probeer eens met verder te rukken
Groetje M12G
Hi Anoniempje0320,

het is helemaal geen rare vraag. Juist heel normaal. Alleen jij durft het gewoon te vragen en andere jongens misschien niet.

als ik aan het aftrekken ben, voelt het ook lekker en steeds lekkerder en dan komt er bij mij ook voorvocht. Eerst wordt mijn eikel helemaal glibberig en als ik dan doorga komt er meer voorvocht en soms loopt het helemaal langs mijn piemel, zeker als ik langer aan het aftrekken ben. Dan is mijn hele piemel glibberig, alsof ik er glijmiddel op gedaan heb, maar dan komt het gewoon uit mijn plasgaatje gestroomd.

Dan blijf ik gewoon lekker doortrekken en soms wacht ik ff als ik het bijna voel komen en als ik dan echt niet meer tegen kan en wil tegenhouden dan laat ik het sperma eruit spuiten en dan komt er best wel wat uit en spuit ik redelijk ver.

Toen ik net sperma had (groep 😎 toen had ik niet zoveel sperma, maar het spoot er wel uit altijd. Misschien niet gelijk de eerste keer, maar dat weet ik niet meer precies. Ik weet wel dat er nog steeds een spermavlek naast de spiegel bij de wastafel op de logeerkamer zit. Mama weet niet dat het van mij is, toen ik daar aan het aftrekken was en dacht dat er iets gelekt had ofzo. Het is een vlek in het hout en je krijgt het niet weg met poetsen.

Maar ok. Ik las dat je 13 bent en het zou ook kunnen dat je nog geen sperma hebt, maar ook dat je nog gewoon even verder moet proberen te trekken. In de puberteit kan de leeftijd wel verschillen wanneer je sperma krijgt.

Heb je een oudere broer ofzo, dan kun je hem vragen wanneer hij sperma kreeg en hoe hij aftrekt, maar weet niet hoe jullie band is.

Als ik gwn ff snel wil spuiten, omdat het eruit moet heb ik minder voorvocht, maar dan wel gelijk sperma.

Ik heb nog wel een leuke site voor je met veel info voor pubers. Kijk fff:
https://www.sense.info/

en lekkere plekjes op je lichaam kun je hier vinden:
https://www.sense.info/seksdummies#/m/0/

Groetjes,
M&M's

Reageer