vrouwenkleding (vraag voor meiden)

  • 23 October 2017
  • 21 reacties
  • 1645 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee ik ben een jongen van 16 en ik hou ervan om vrouwenkleding te dragen dan trek ik BV een string en panty aan avonds en loop ik een rondje door het park dat vind ik erg spannend het gevoel dat ik vrouw ben ofzo maar wat denken Julie dat ik fijn vind om te dragen want wil wat gaan kopen maar weet niet wat van vrouwenkleding alvast bedankt

21 reacties

Heyy, als jij het fijn vind om vrouwen kleding te dragen dan mag dat gewoon, wees jezelf en schaam je niet! Je bent fantastisc hoe je bent!❤❤
Misschien een jurk ofzo! Kies iets wat je mooi vindt en je goed past. Misschien kun je ook makeup proberen?

xx
ik ben ook een jongen (15) en ik vind het ook leuk om in vrouwenkleding te lopen
als niemand thuis is trek ik een jurk aan en ga op hakken lopen en ik maak mezelf soms stiekem op
ik heb al veel geprobeerd maar ik ben geen transgender en wil ook graag jongen blijven hoor
Hey ik ben een jongen van 17 en vind het ook super fijn om in vrouwen kleding te lopen! Ik heb bijna elke dag wel een lingerie setje aan en als ik alleen thuis ben draag ik meer zoals een yoga legging , rokje met een topje of loop ik gewoon rond in een bh slipje jarretels en stockings!
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Heb jij dat zelf of leen je dan van vriendin/zus/moeder?
Ik gebruik vaak wat uit de wasmand en soms uit de kast van mijn zus of vriendin. Bij schone spullen draag ik dan een condoom.
Nee heb bijna alles zelf maar soms leen ik wel wat van mijn zus maar dan vraag ik het wel netjes 🙂
Ik vind het heel lekker om een high waist broek te dragen of een legging ofzo. Alleen weet ik niet hoe ik aan die spullen kan komen, ik heb een keer een legging aangehad. Alleen zou ik ABSOLUUT een jongen willen blijven maar ik zou wel eens een meisje willen zijn om te kijken hoe alles er uit ziet en voelt.
Joey.k je kan het toch online kopen? Of ga naar de winkel en doe alsof je het voor je vriendin koopt xoxo
Alleen zou ik ABSOLUUT een jongen willen blijven maar ik zou wel eens een meisje willen zijn om te kijken hoe alles er uit ziet en voelt.

ik wil dat ook
Ik draag ook vaak meiden kleren meestal heb laarzen met beetje hakken roze blauwe skinny jeans of een jurkje met een roze trui of shirt vaak nepnagels en mascara en lipstick
Hallo ik ben ook een jongen die het fijn vind om vrouwen kleding te dragen. ik draag zelf iedere dag vrouwen kleding. Ik zelf begon met een string en een jurk en dat is uitgegroeid tot vestjes blouses leggings pantys hakken slipjes noem maar op.
Who cares hoe jij er uit ziet! Als iemand het lelijk vindt, dan vindt die gene dat. Als jij je goed voelt in vrouwenkleding dan draag je t gewoon
Badge +5
Doe wat je zelf prettig vind!
Badge
ik ben 15 en heb al een grotee bh maat dan mijn moeder en dat vind ik soms best lastig
Reputatie 1
Badge +1
Hee ik ben een jongen van 16 en ik hou ervan om vrouwenkleding te dragen dan trek ik BV een string en panty aan avonds en loop ik een rondje door het park dat vind ik erg spannend het gevoel dat ik vrouw ben ofzo maar wat denken Julie dat ik fijn vind om te dragen want wil wat gaan kopen maar weet niet wat van vrouwenkleding alvast bedankt
Wees je zelf ik doe het ook en pak de spullen van mijn moeder soms en ruik er een en trek het aan al best wel lang iets van al 6 jaar lang en zij weet hey niet
Badge
ik had hier fotoos geplaatst maar dat mag hier denk ik niet want ze zijn weggehaald
Draag wat je wilt dragen.
Zolang je dat doet straal je positieve energie uit, die niet alleen goed is voor jou maar ook voor de mensen om je heen.
Veel plezier, allemaal!
Waarom zeggen zoveel mensen hier "Doe wat jij leuk vind" of "Maakt niet uit hoe mensen er over denken" HIJ VRAAGT TOCH GEWOON SUGGESTIES
Anyway.
Wat echt super leuk is is en rokje op medium lengte, niet te kort maar ook niet te lang.
En als je lang haar hebt misschien iets leuks maar simpel met je haar zoals vlechten of een knot 🤷 ik denk dat haren ook een beetje bij de kleren hoort, maar als je kort haar hebt.....
Jah dan heb je niet zoveel keuze....

Khoop dat je hier iets aan hebt
Groetjes, Idia
je kan onlijn kijken en vind je wel iets als je meisjes kleren intikt
Ik zou zeggen koop een string of slipje want dat zit onder je kleren en dat ziet toch niemand en dan kun je toch de hele dag door je een meisje voelen

Reageer