Skip to main content
Hallo meisjes en jongens, ik ben een jongen

Ik heb sinds kort de fetish om vrouwenkleding te dragen. Het zit lekker en ik voel me gewoon sexy. Ik maak dan ook foto’s van mezelf en word daar weer opgewonden van. Is het raar om dit te doen?

ik vroeg me af of meer jongens deze hebben. Af en toe heb ik de behoefte om vrouwenkleding te dragen, lippenstift op te doen en hakken te dragen. Ik voel me dan heel erg sexy. Ik ben gewoon hetero en heb geen transgender gevoelens ofzo gewoon af en toe deze kleding dragen. Ik zou graag horen of andere jongens op dit forum dit ook leuk vinden.



Moet ik het aan naasten vertellen zoals mijn moeder en vader?

groetjes Joris
Je draagt wat je wil, als je ouders het maar goedvinden. Je kunt het vragen, maar is niet noodzakelijk.



Heb je al geprobeerd om in een pashokje vrouwenkleding te passen? Dan smokkel je lingerie onder een grote broek op je arm naar het pashokje. Ik heb hier geen ervaring mee, maar misschien spannend als je dat leuk vindt.



Groetjes,



Geen_Naam
Beste,



Ik doe dit zelf ook en ben ook hetro en draag graag kleedjes en bh en shortjes enzo. Ik durf dit niet aan iemand te vertelllen maar vind het zeer leuk om het te doen ik denk als je het zelf leuk vind moet je het gewoon doen.

Reageer