vrouwen kleding dragen als man

  • 15 July 2019
  • 5 reacties
  • 353 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongeman en vond het fijn om vrouwenkleding te dragen vroeger ging het gwn over een jurk of rokje aan doen maar nu draag ik graag voledige outfids( bh, slipje, shortje, topje, enz... ) ik doe dit als niemand me ziet want ik schaam me daarvoor, ik raak hier ook opgewonden door. Ik ben wel 100 percent hetro en val op meisjes ik heb dit nog nooit tegen iemand durven zeggn omdat ik schrik heb van hun reactiets, men vraag aan jullie is wat vinden jullie hiervan en hoe zou je reageren moest iemand dat in jullie omgeving doen en dat zou zeggen tegen jullie?

Alvast bedankt

5 reacties

Vvolgens mij zit je op het verkeerde forum. Deze forum is bedoelt voer maximaal 18 jarige
Hey Anoniemdc

Je draagt graag vrouwenkleding, en vraagt je af wat anderen hiervan zouden vinden. Zelf houd je deze kleding liefst voor anderen verborgen, omdat je je ervoor schaamt.

Moest iemand me vertellen dat hij graag vrouwenkleding draagt, zou ik daar geen probleem mee hebben. Het lijkt me gezellig om samen te shoppen, en kleding uit te wisselen. Het zou echter kunnen dat het soms even zoeken is naar de juiste maat, aangezien mannen weleens een bredere borst en schouders hebben.

Het labeltje 'vrouwenkleding' is in zekere mate subjectief. Ooit werd er beslist dat een rokje of bepaalde topjes voor vrouwen bedoeld waren, terwijl dat niet minder maakt dat ze ook door mannen gedragen kunnen worden.

Draag je ook make-up? Zou je dat graag doen?

Groetjes
Kenshin
Badge
Hey anymous,
ik ben joris en heb precies hetzelfde. Ik vertel het niet aan andere mensen maar word wel heel blij van hakken, bh’s en jurken en ook opgewonden. Ik zou ook graag is met iemand willen stoeien die heztelfe heeft.
joris

Hye 

 

ik draag zelf ook wel alleen hakken en een rokje of een kleedje ofzo ik gebruik soms ook make up en lak mijn nagels. Ik zou me echt niet aantrekken van wat andere er van vinden hoor. Gwn doen waar je je zelf het beste bij voelt. 
 

Hye Joris zou ik ook wel eens willen doen hoor. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo Joris en Glenn,

 

ik wil jullie er even op wijzen dat het op dit forum niet is toegestaan om contact met elkaar te zoeken. Wij vinden anonimiteit erg belangrijk en daarom is het niet de bedoeling om met elkaar in contact te komen buiten dit openbare forum. Check de forumregels nog even voordat je verder gaat.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reageer