Vraag

Vrouw geeft borstvoeding openbaar.

  • 26 September 2018
  • 4 reacties
  • 602 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Laatst was ik in restaurant met m'n ouders en broer en de tafel voor ons zat een groep vrouwen die best wel luidruchtig waren. Eentje had een baby die natuurlijk ging huilen om al die herrie. Maar opeens begint de moeder het kind borstvoeding te geven in het openbaar met letterlijk haar boven lichaam ontbloot. De baby bedekte dus haar borsten... Een vrouw van een andere tafel met haar man en jonge kinderen van ik gok 4 en 6 wordt helemaal boos op de moeder met baby. Die vrouw zegt allemaal dingen als "onsmakelijk" "dat doe je toch niet hier" en "schadelijk voor mijn kinderen". De vrouw met baby en haar vriendinnen worden natuurlijk superboos en uiteindelijk krijgt de vrouw met haar man en kinderen een nieuwe tafel aangewezen. Ik het terecht dat die vrouw zo reageert op moeder met baby of niet. Het restaurant wordt eigenlijk voornamelijk bezocht Door christelijke gezinnen enzo. Eigenaars en personeel zijn ook allemaal christelijk.

4 reacties

Ik vind het als ik eerlijk moet zijn onterecht dat de vrouw zo boos reageerde op de moeder en haar baby. Wat moet de vrouw anders doen als de baby honger heeft? Bovendien vind ik het niet per sé schadelijk voor kinderen, op een dag zullen de kinderen het toch te zien krijgen. Natuurlijk zijn er ook andere manieren om je kind via je eigen borstvoeding eten te geven (van tevoren een flesje "klaarmaken") maar als de baby echt honger heeft vind ik dat de baby wel recht heeft op zijn/haar voeding of het met de borst wordt gegeven of niet. Het feit dat de baby te eten krijgt is belangrijker dan de voorkeur van de vrouw.
Als vrouw moet jij aieglijk overal instaat zijn je kind te kunne voeden

Ik denk at zij (de moeder) in dit geval niks goed kon doen.. Baby laaten huilen. Zou niet fijn zijn voor de baby en mensen in het restaurant. Maar baby lasten drinken dus ook niet. Een moeder kiest altijd voor haar kind eerst dus dat ze haar kind ging voeden is heel lochies. Daarnaast denk ik dat het voor die anderen kinderen schadelijker is als die ouders gaan schreeuwen dan als zij een vrouw borstvoeding zien geven dat is teminste normaal en dan leeren die kinderen misschien dat dat gewoon. Moet kunne.
Hoi

Als een baby huilt, kan die vaak getroost worden door borstvoeding. Een huilende baby had dat gezin met kinderen vast ook vervelend gevonden. De moeder van de baby wist vast goed wat ze deed. Ik vind het niet ok dat die andere vrouw daar zo boos om deed. Je kan niet van een moeder met baby verwachten dat ze zich telkens gaat afzonderen als ze borstvoeding geeft.

Groetjes
Kenshin
ik lees deze tekst en ik denk: "laat die vrouw gwoon borstvoeding geven." Want kom op, als je niet wil zien dat een vrouw borst voeding geeft kijk dan alsjeblieft de andere kant op zo moeilijk is dat niet

aju

Reageer