Vraag

Vroege seks

  • 20 August 2018
  • 9 reacties
  • 229 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen van 14 jaar en word snel opgewonden als ik een hele goeie vriendin van me zie. Zou maar gewoon met de deur in huis vallen: Ik heb echt vaak zin in seks maar ben nog maagd, die vriendin ook (zover ik weet) ik weet wel dat ik er geen spijt van zou hebben. Maar ik vraag me heel erg af of k t wel moet doen vanwege leeftijd?
En of zij het allemaal wel wilt enzo. Even voor duidelijkheid, het is een vriendin en niet m’n vriendin

9 reacties

heb ik ook dat ik heel graag seks wil ik heb het 1 keer gedaan met een meisje maar wil het met een jongen doen maar als jij je er goed bij voelt moet je het zeker doen ?
Badge +3
Bedenk wel dat als ze het wel en niet wil, je er wel de vriendschap mee kan verpesten... Dus denk allebei goed na
Badge +3
Me.me dat heb ik ook, alleen heb ik het niet met een meisje gedaan ik wil t wel heel graag met een jongen doen
Nederland2005 daar heb je zeker een punt, dat de vriendschap er zeker mee verpest worden, maar ik denk ook dat zij het niet wilt en ik weet niet of ze er al over nadenkt
Dus dan is hier de vraag aan Me.me: zijn meisjes daar snel al klaar voor? Op 14 jarige leeftijd tenminste?
heyo,
dit verschilt heer erg per meisje, het ene meisje doet het al op haar 12de en de ander op haar 18de.
je zou dit aan haar kunnen vragen al kan je een gesprek een beetje die kant op lijden en dan vragen of zij al seks heeft gehad en zo niet of ze dit wel al wil met iemand
@IKWILANONIEMBLIJVENOPDEZESITE dat is heel verschilend van meisje tot meisje maar de meeste meisjes die ik ken die rond die leeftijd zijn hebben het wel al gedaan maar er zijn er ook een hele boel die het pas vanaf hun 16 willen maar dat moet je een beetje zien van hoe ze is bevoorbeeld gaat ze veel met jongens om dan is ze daar wel wat sneller klaar voor maar als ze echt bijna geen contact heeft met jongens is ze er nog niet helemaal klaar voor veel succes ?
Dankjewel allemaal

Reageer