Hoi allemaal, laatst was ik met mijn vriend samen aan het logeren. We lagen samen in een tweepersoonsbed. We waren wat aan het chillen en te gamen. Toen het 12 uur was ofzo zeiden we dat we moeten gaan slapen, dus deden onze pyjama aan en gingen naar bed. Licht uit, toen zei hij dat hij wou proberen om samen te vrijen. Ik zei doe normaal, ik dacht daar nooit aan. Hij zei kom op, we zijn al zo lang vrienden, dit maakt echt niks uit. Hij zei doe je pyjama uit, dan doe ik dat ook. We lagen nog onder de dekens allebei, dus hij zag me niet naakt. Ik deed mijn pyjama uit, hij deed dat ook. We zagen elkaar nog niet naakt. Hij zei mag ik je kont aanraken, ik zei nou doe maar dan. Dit deed hij. Toen hij klaar was zei hij doe nu datzelfde bij mij, dit deed ik ook. Na ongeveer 5 min waren we klaar. Hij zei dat hij zin had om samen te neuken, ik zei ja dat doen we. Ik werd heel geil toen en deed de dekens van me af. Tekst is verwijderd omdat deze in strijd is met forumregel 9: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. Na 20 min vroeg hij of we elkaar gaan pijpen, ik zei ja. Daarna waren we klaar en gingen we slapen. We deden onze kleren niet aan, gingen samen dicht tegen elkaar aanliggen, naakt, en vielen in slaap, we hadden ook gezoend,
Nu heb ik een vraag, is dit raar?