Skip to main content

vriendje vraagt nudes

• February 13, 2021
  • 6 reacties
  • 1545 Bekeken

Heeyy,,

Ik heb sinds een tijdje (iets van twee maanden) een vriendje.

Das natuurlijk heel erg leuk alleen hij woont een uur weg. We hebben twee keer afgesproken en dat was heel leuk. De tweede keer hebben we getongt en dat was echt heel erg leuk. Ik ben 13 btw. Dit is ook mijn eerste 'echte" vriendje. Ik heb namelijk wel eerder jongens leuk gevonden maar dat was nii zo sirrieus zeg maarr. Maar mijn ding is dus hij had dus laatst gevraagd om foto's 🍒 zeg maar. ( niet op een verveelde manier ofs ) gwn netjes . Maar k wist nii echt of ik dat wou. Dat had ik gezecht en hij respecteerde dat gwn en hij vond het helemaal ni erg enz, ik heb later (ik denk de vlgnd avond) een foto gestuurd in m'n bh dat was gwn leuk want k stond dr wel goed op hij heeft geen screens gemaakt (had ik ook ni verwacht van m hoor) maar dan nog. 

Maar hij had weer gevraagd. Ik heb gezecht dat ik t ni zo comfortabel bij voel en dat vind hij ook gwn prima. Maar hij vraagt t wel gwn.

Wat vinden jullie hier van? Is dit raar ofs? Zijn we miss te jong (hij is 13 en k ook)? Nou ja datt 🤍 

Groetjes meisje🌨️🌨️

6 reacties

• February 13, 2021

Heeeyy!

Ja jullie zijn misschien wel aan de jonge kant, mr dat boeit niet :) Wat wel boeit is hoe jij je erbij voelt, die foto in je BH vond je wel leuk, vooral doen dan! Maar je weet niet of je helemaal naked wilt gaan, doe dat dan vooral niet! 

Ik raad je aan, om het even te laten bij BH foto’s. Als hij je echt leuk vind, heeft hij met je om wie jij bent en niet om foto’s en je lichaam. Nogmaals, jullie zijn wat jong, hij s 13 hij hoeft echt nog geen blote tieten te zien. Nogmaals doe wat jij fijn vind, mr dit s mijn mening :)

succes!! 

• February 14, 2021

Hee, je bent inderdaad zoals hierboven al gezegd is best aan de jonge kant. Naaktfoto's sturen is zeker niet raar en ik denk dat een groot gedeelte er sowieso wel 1x mee te maken heeft gehad. Ik zou persoonlijk zelf nog wel even wachten met foto's versturen tot je wat ouder bent.  Ook zou ik niet met je gezicht erop sturen, mocht er wel iets gescreend worden kan dat wel problemen opleveren. 

• February 14, 2021

Hee,

Wat leuk dat je een vriendje hebt! Het is niet perse raar om nudes te vragen/sturen/krijgen als je een relatie met iemand hebt. Maaaaar er zijn wel een aantal belangrijke dingen. Ten eerste is het belangrijk dat je het doet als je het echt zelf wil, niet om een andere reden. Jou vriendje vraagt het netjes en dan kan jij ook gewoon je grens aangeven. Het is goed dat jou vriendje dat ook respecteert. En als je het dan doet, zorg ervoor dat je niet herkenbaar bent op de foto. Het kan dan wel je vriendje zijn maar je weet maar nooit. Het handigst is om het via snapchat te sturen dan kan je vaak wel zien of iemand screenshots neemt. Maar dat is trouwens niet altijd zo. Er zijn strucs om te screenen zonder dat iemand dat ziet, dus vertrouw daar niet te veel op. Maargoed, doe wat jij wil en geef vooral je grenzen aan.

joeeeee

• February 14, 2021

ik zou eerst maar eens in het echt naakt gaan. dan erna kan je misschien wel een foto sturen, echter is het wel spannender om iets ervoor te houden.  dit kan ondergoed zijn of je hand ofz. dat maakt het spannender.

• April 3, 2021

Vindt hij JOU leuk of wil hij naaktfoto's zien? Online kan hij (gratis) heeeleboel naaktfoto's in allerlei maten en soorten vinden, Dus…

Als je hem weer ziet, geef ‘m maar een (pas)fotootje -met je kleren aan-, dan kandie die in z’n portemonne doen! :wink:

• April 3, 2021

Heb hier nog een website gevonden over helpwanted.nl/naaktfoto_sturen