Skip to main content
Vraag

vriendje sperma

• September 9, 2025
  • 9 reacties
  • 1105 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyy

dus ik heb een vriendje en hij word bijna 13 en hij heeft nog geen sperma en hij maakt zich een beetje zorgen

niet omdat hij denkt dat het laat is, maar omdat hij denkt dat ik dat raar zou vinden. want ik trek hem al af en hij vingert mij al, maar hji vindt het een beetje raar dat ik hem aftrek als hij toch niet kan klaarkomen. hij vindt da nie raar voor zichzelf maar hij vind het raar voor mij snapje

hij heeft (tuurlijk) al een stijve en hij heeft ook al voorvocht want zijn piemel is soms doorzichtig-achtig nat dus waarschijnlijk voorvocht. hij heeft al zo’n 5-6 maanden voorvocht trouwens. hij is bijna bijna 13 en hij zou heel graag weten hoelang het nog zou duren

dus hoelang zou het nog ongeveer kunnen duren? (geen antwoorden zoals: iedereen is anders dat verschilt)

9 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 10, 2025

Toch is het antwoord dat dat  niet te  zeggen is, maar op zijn leeftijd moet dat toch gaan komen.

• September 10, 2025

@wafeltje het is idd heel normaal dat hij nog geen sperma heeft, ik ben 13 en heb het ook nog niet ik heb niet eens voorvocht. Je wilt geen antwoord van dat is bij iedereen anders maar dat is toch echt zo. Als jij je vriend of hijzelf aftrekt krijgt hij dan wel het ‘lekkere’ gevoel en die schokjes op het moment dat hij droog klaarkomt? Hij heeft wel al voorvocht dus het kan niet lang meer duren. Ik denk hoe vaker hij zich aftrekt hoe sneller het sperma komt. Maar niemand kan zeggen hoeveel dagen/weken/maanden het nog gaat duren bij hem.

ps. Heeft hij al schaamhaar of is nog helemaal kaal daar?

• September 10, 2025

@wafeltje  en oh ja als hij wel sperma gaat krijgen zullen dat waarschijnlijk maar een paar druppeltjes zijn wat er niet uit spuit maar eruit druipt

• September 10, 2025

Hoi ​@wafeltje  wij weten het natuurlijk niet wij kennen je vriendje niet. en iedereen is anders dat verschilt per persoon. Maar hij heeft al voorvocht voor 5a6 maanden dus zijn sperma kan ieder moment komen. Het voordeel is dat je niet bang hoeft te zijn dat hij je zwanger zal maken, want zonder zaadcellen gaat dat natuurlijk niet. Heeft hij al schaamhaar en zijn zijn ballen al de grootte van een druif? 

*Reactie van de Kindertelefoon: Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal.

Er is bewezen dat er in voorvocht al zaadcellen aanwezig kunnen zijn, wat maakt dat er een kans is op zwangerschap. Voor correcte informatie verwijzen we je naar: https://nl.clearblue.com/ben-ik-zwanger/kun-je-zwanger-worden-van-voorvocht  en   https://seksualiteit.nl/onderwerpen/anticonceptiemiddelen/terugtrekken.

Groetjes,

Robin59 (de Kindertelefoon)

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • September 10, 2025

@wafeltje 

Wat verwacht je dat we anders zeggen

Het is gewoon nog een kwestie van weken/maanden voor hij echt klaarkomt.

Ik had dit op mijn 13 maar een vriend van me was bijna 15.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 10, 2025

@wafeltje het is idd heel normaal dat hij nog geen sperma heeft, ik ben 13 en heb het ook nog niet ik heb niet eens voorvocht. Je wilt geen antwoord van dat is bij iedereen anders maar dat is toch echt zo. Als jij je vriend of hijzelf aftrekt krijgt hij dan wel het ‘lekkere’ gevoel en die schokjes op het moment dat hij droog klaarkomt? Hij heeft wel al voorvocht dus het kan niet lang meer duren. Ik denk hoe vaker hij zich aftrekt hoe sneller het sperma komt. Maar niemand kan zeggen hoeveel dagen/weken/maanden het nog gaat duren bij hem.

ja hij heeft wel al ‘alles’, hij heeft schokjes en hij zegt dat het echt heeeeel goed is op een bepaald moment en hij heeft ook al schaamhaar (en ook niet echt weinig lol). en ooit na dat ik hem had afgetrokken is hij naar de wc gegaan en zij hij dat er natte druppels waren in zijn onderbroek, kan dit sperma zijn? want na die ene keer heeft hij dit nooit meer gehad.

• September 11, 2025

ja hij heeft wel al ‘alles’, hij heeft schokjes en hij zegt dat het echt heeeeel goed is op een bepaald moment en hij heeft ook al schaamhaar (en ook niet echt weinig lol). en ooit na dat ik hem had afgetrokken is hij naar de wc gegaan en zij hij dat er natte druppels waren in zijn onderbroek, kan dit sperma zijn? want na die ene keer heeft hij dit nooit meer gehad.

Die natte plekjes in z’n onderbroek is denk ik voorvocht anders zou hij het met aftrekken ook hebben en het je waarschijnlijk wel gezegd hebben. Sperma is wel wat plakkeriger dan voorvocht en als sperma opdroogt wordt het ook een beetje hard op het stof

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 11, 2025

Die natte plekjes in z’n onderbroek is denk ik voorvocht anders zou hij het met aftrekken ook hebben en het je waarschijnlijk wel gezegd hebben. Sperma is wel wat plakkeriger dan voorvocht en als sperma opdroogt wordt het ook een beetje hard op het stof

hij zei wel dat de plekjes plakkeriger was dan normaal voorvocht 

• September 12, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@wafeltje vAls die natte plekjes niet te oud zijn zou hij het eens op z’n vinger kunnen doen en kijken wat voor een kleur het heeft. Het kan voorvocht zijn met een beetje sperma