Vraag

vriendje, sex, normaal?

  • 15 May 2021
  • 6 reacties
  • 834 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik ben een meisje van 14 en heb net mijn 1ste vriendje. Het gaat echt super goed! En we zien elkaar regelmatig maar de laatste keer dat hij hier was waren we aan het knufellen, ik lag op hem en hij kreeg een stijve... ik ben er zo een beetje over gaan rijden en ik begon echt fk geil te worden, we waren echt heftig aan het tongkussen enz... en we zijn niet verder gegaan ofzo he

Maar eigenlijk ben ik nu echt over sex aan het nadenken want ik weet dat hij dat wel zou willen en ik zou dat ook wel willen eigenlijk 😳

Mijn vraag is gwn van is het normaal... ik ben net 14 en het is mijn eerste vriend dus ga ik dan tever? Want het is allemaal gwn wederzijds maar toch...?

 

Alvast thanks voor de antwoorden eh 😘😘😘

Big love and support !!


6 reacties

Als het wederzijds is dan is dat prima toch? Bovendien ‘waren jullie er al bijna’, je begrijpt wel wat ik bedoel. Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was. Doe het wel veilig!

Reputatie 6
Badge +12

Als het wederzijds is is het prima! Maar doe het wel veilig!

Badge

ja hor is echt  gewoon normaal. doe het veilig en neem de tijd

Als niemand het erg vindt waarom niet ik zag mijn vriendin ook naakt toen ze 9 was en liepen we ook te zoenen. Maar bij ons was het niet gevaarlijk omdat we allebei meisje waren dus er kon weinig gebeuren

Reputatie 2
Badge +1

Als jullie het beiden 100% willen, is er niks dat jullie tegen houd! Denk goed na over voorbehoedsmiddelen (condooms, de pil) want je wilt niet over 9maanden een baby hebben denk ik. Het belangrijkste is dat jullie ervan genieten en plezier in hebben! Neem je tijd en doe het veilig!

Groetjes 

Je kunt het ook in stappen doen.

Eerste beginnen aftrekken en vingeren later pijpen en beffen en als je het dan echt zeker weet pas over gaan op seks

 

 

Reageer