Skip to main content

heyy, Ik ben een meisje van 14 en ik val op jongens. ik heb nog geen echte rela gehad met iemand, maar zou dat wel erg graag willen. vooral omdat k een vriendin(en) heb die dit wel al hebben en ook al dingen doen. hierdoor word ik een beetje onzeker en daarom wil ik jullie om hulp vragen. hebben jullie tips? 

Hoi @Vonbekend

Het is een kwestie van geduld voordat je iemand hebt gevonden waarmee je een klik hebt. Dit kan gewoon een tijdje duren. Probeer gewoon je sociale kring met jongens uit te breiden, ben veel buiten. Zo kun je je eigen kansen vergroten.

Veel relaties op deze leeftijd duren ook niet heel lang, dus je voorkomt ook nu veel liefdesverdriet en zo.

Maak je niet al te druk ;)

Liefs, ItzJustin


Lieve meid je komt echt vanzelf de super jongen tegen die écht bij jou past! Het is goed juist dat je niet de eerste de beste een verkering mee krijgt.  Voor jou komt de Quality time echt nog! Neem de tijd, en kijk goed naar welke jongen leuk en aardig en netjes is etc. En of hij echt bij jou past. You will see. De vonk komt echt vanzelf en dan voel je je zoooo happy!!

Doby X


Reageer