Vraag

vriendje en ik willen verder

  • 15 November 2021
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

Badge

Ik heb een vriendje, hij is 14 ik 13. En wij willen allebij een stapje veder. Maar weten niet hoe en wat. Want we durven het allebij niet te vragen aan elkaar. Maar we weten wel allebij dat we het willen. (Geen seks want is te vroeg nu) hoe moet jk het hem vragen? En wat kunnen we doen? En  waar? 

 

Bedankt alvast ♡

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heyy!!

Als je van elkaar al weet dat je verder wil gaan zou ik het hem gewoon een keer vragen. Ik zou dit dan wel bij hem of jou thuis doen of op een plek waar niemand anders is. Je kunt ook bespreken wat hij dan zou willen jijzelf. Ik zou dus aan hem vragen wat hij zou willen maar ook je eigen punten aangeven. Vanaf daar kan je verder zien hoe alles gaat. 

Ik hoor graag van je!

-SeaTurtle

Badge

Hoi!

Ik ben een jongen en ik ben 14 jaar oud. Ik heb zelf geen vriendin maar ik persoonlijk zou het fijn vinden als je er samen gewoon is over zou beginnen. Gewoon rustig vragen over seksualiteit en die soort dingen. Je komt vanzelf op het punt waar je het gaat hebben over wat je dan zou willen doen,

Badge

nummer 1 tip van mij is: Communicatie. Vraag hem of hij verder wilt & wat dan. Maar niet te veel druk op hem, want ik snap echt wel als dat een ‘weirde’ vraag is voor hem en hij er  wen beetje nerveus van wordt. En vraag dan om ‘toestemming’ zodat alles gwn happy blijft en jullie een fun time met elkaar hebben. Want daar gaat het om. 

gl gurl <3

Reageer