Skip to main content
Vraag

vriendje afgetrokken!!!

• August 1, 2025
  • 8 reacties
  • 1883 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyyy ik ben …. en ik ben bijna 14 en mn vriendje bijna 13

oke dus een soort van antwoord op mijn vorige vraag: 

ik heb hem afgetrokken onder zijn onderbroek en ik vond het echt leuk want hij begon zo een beetje te kreunen en mn naam te zeggen op een fijne manier. maar iedere keer als we dat doen dan zegt hij net voor hij komt dat we eventjes moeten stoppen omdat hij gaat komen. en dna wachten we eventjes en doen we weer verder enzo verder… ik wil graag dat hij eens komt letterlijk. hij zegt dat hijhet altijd ‘ophoud’. blijkbaar kan dat. zou er een reden kunnen zijn dat hij niet bij mij wilt klaarkomen of vind hij het genant met mij??? ik weet het niet. en hoe zou ik het beter kunnen doen? er is wel 1 regel: niet kijken

iedere keer als we dit doen doet hij zijn broek een beetje naar beneden en dan doen we het maar mijn deken ligt er altijd op zodat ik het niet kan zien want dat wil hij niet. hij ligt op zijn rug en ik lig rechts naast hem op mijn zij. ik kan dus niet echt zien wat ik doe en dat vind ik ook wel stom. 

samengevat: 

1. zou er een reden zijn dat hij niet wilt klaarkomen bij mij?
  2. hoe kan ik zeggen dat ik het wel eens wil zien?
  3. is er een beter manier om hem af te trekken (zonder en met dat ik het zie) 

x wafeltje

8 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

misschien vind hij het vies, het kan namelijk best wel rommelig worden. dan kan je voorstellen om het onder de douch te doen. dan kan je het gelijk weg spoelen. 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey!

1.zou er een reden zijn dat hij niet wilt klaarkomen bij mij? 

Misschien kan hij nog niet helemaal klaarkomen, heeft hij nog geen (genoeg) sperma en wil hij dat niet laten merken (misschien schaamt hij zich). Het kan best zijn dat alles al wel bijna werkt alleen dat hij nog niet echt kan "geven"? Maar dit weet ik niet zeker natuurlijk! Kan ook zijn dat hij het te spannend vind of dat hem het gênant lijkt als het sperma er uit komt.  Dat hij bang is dat jij dat vies zal vinden. Maar ik opper maar een paar dingen hoor, misschien kun je het hem vragen. 

2.hoe kan ik zeggen dat ik het wel eens wil zien?

Op een rustig moment denk ik dat je dat wel aanvoelt dat je het wel kunt zeggen. Dat merk je wel aan elkaars stemming.

3.is er een beter manier om hem af te trekken (zonder en met dat ik het zie). 

Dat is echt een kwestie van proberen denk ik. Met de vingers "spelen" en aanraken, ook de ballen bijv. Dat is heel gevoelig, denk het gevoeligste deel van jongens 😊. Door uitproberen en het lief en spannend te maken is het vast heel fijn voor jullie. 

Liefs Tover xxx

• August 2, 2025

@wafeltje 

1. zou er een reden zijn dat hij niet wilt klaarkomen bij mij? Misschien schaamt hij zich daarvoor en misschien heeft hij nog geen sperma of een heel klein beetje. Of misschien zelfs heel veel. Jullie kunnen ook meer tijd ervoor nemen dat hij geiler wordt. Als jullie bezig zijn komt hij wel wat losser en het hem vragen hij moet daar een rede voor hebben 
  2. hoe kan ik zeggen dat ik het wel eens wil zien? Als je antwoord hebt op vraag 1 weet je dit antwoord ook
  3. is er een beter manier om hem af te trekken (zonder en met dat ik het zie) Gewoon wat doen zonder hem pijn te doen. Z’n ballen strelen, ik weet niet of hij nog een voorhuid heeft daar kun je ook mee spelen. Je kunt ook met z’n eikel spelen en met je duim over z’n plasgaatje gaan. Als dat vochtig wordt heeft hij voorvocht en een redelijke kans dat hij ook sperma heeft. Dus vraag het hem gewoon als jullie bezig zijn dan zal hij eerder antwoorden geven dan dat jullie bv op de fiets zitten

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 2, 2025

Hallo ​@wafeltje, ​

@Tover01  noemt enige redenen voor punt 1 op. Als hij nog geen sperma heeft, kan hij echter wel lekker droog klaarkomen! Misschien heeft hij thuis als hij zichzelf aftrekt, wel ontdekt dat het wel heel erg lekker is om het klaarkomen steeds uit te stellen en dan weer opnieuw te beginnen (edgen). Maar dan kan hij uiteindelijk aan het einde toch wel komen, ook voor jou die hem dit alles geeft!

2. Heb je hem al wel eens helemaal naakt gezien of gebeurt alles altijd alleen onder een deken? Laat hem jou gewoon naakt zien en alles aanraken en voelen en zeg dat je dat ook graag bij hem wilt doen. Zeg hem, als jij lichamelijk al veel verder ontwikkeld bent dan hem, dat hij zich niet hoeft te schamen. Jongens komen nu eenmaal later in de pubertijd. Als de schaamte weg is, kun je hem zeggen dat je die deken graag weg wilt, zodat je alles kunt zien.

3. Zoals ​@Tover01 al zegt, kun je zijn ballen zachtjes strelen. Dat is voor jongens inderdaad heel lekker. Je kunt ook zijn anus erbij betrekken en als hij dat wil er zachtjes een vinger in doen, terwijl je hem aftrekt. Als hij aangeeft dat hij het lekker vindt, dan kun je zo verder gaan.

@wafeltje Het ligt niet aan jou, maar aan zijn schaamtegevoelens. Praat daar eerlijk en open over en zeg hem dat je van hem houdt en dat hij mooi is zoals hij is (geestelijk maar ook lichamelijk).

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 17, 2026

Mischien zit hij ook gewoon te edgen, dan voelt hij het langer

Forum|alt.badge.img+1

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Tover01  Precies dit alleen bij jongens is de eikel en daarbij het plasgaatje Het gevoeligst en de ballen is inderdaad lekker bijvoorbeeld erin knijpen

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 18, 2026

Ja zeg het gewoon dat je eigen onzeker voelt omdat hij niet klaarkomt. 

Dus je kunt hem.vragen of je iets fout doet .

Als het is voor het opruimen leg er iets onder of ga samen in de douch dan kan het daar meteen weg spoelen.

Maar heel eerlijk heb het wel met hem over .

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 18, 2026

ook al is het oud topic toch reactie. misschien heeft hij het idee dat het erg veel sperma moet zijn en krijgt hij niet zoveel of niks, ik nog helemaal niks maar komt nog. misschien helpt het als jij bloot bent en als hij wat bij jou mag doen als dat nog niet gebeurt is. heeft hij wel voorvocht of zo iets?