vriendinnetje in een bed geslapen

  • 6 July 2020
  • 7 reacties
  • 1223 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb sinds kort een vriendinnetje, ze is 13 en we hebben gisteren samen in één bed geslapen, super gezellig, maar halverwege de nacht merkte ik ineens dat ze helemaal bloot was, dus ze moet dat stiekem gedaan hebben. Ik kon zo alles zien, d'r spleetje en haar kontje. (Ik had haar nig nooit bloot gezien.) Zou ze dit expres gedaan hebben dat ik erachter kwam, of wat is de rede?


7 reacties

Vraag het zou ik zeggen. Kan namelijk ook zijn dat ze graag naakt slaapt. 

Hallo Jongen 14jaar :)

Zoals Angovis zegt (Even offtopic: Je bent terug na 1 jaar Angovis <3) is het verstandig om te vragen waarom ze het deed. Ze slaapt misschien graag naakt of wilt graag naakt zijn bij jou.

-TheMightySlayer <3

Gezien geen van ons jouw vriendinnetje is, lijkt het ook mij verstandig om dit haar gewoon te vragen.
Niemand kleed zich per ongeluk helemaal uit, maar echt bijzonder is het nu ook weer niet.
Wat iemand wel of niet draagt in bed verschilt immer enorm.

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb het toch maar even gevraagd. Ze zegt dat ze het warm had en ze wel vaker in d'r blootje slaapt thuis. En je snapt natuurlijk wel dat ik dat niet erg vind, naast een naakt meisje wakker worden ;-D. 

Wat wil je bereiken met dit topic als je graag seks zou willen zou ik op zijn minst adviseren het veilig te doen en het te overleggen en er goed over nadenken

Reputatie 1
Badge +2

Ik wil nog niet echt seks, het is meer interesse in haar en waarom ze in d'r blootje was.

Oh oke maar als je her wilt doe het veilig

Reageer