Vraag

Vriendinnen van mijn zus willen seks met mij

  • 20 January 2021
  • 2 reacties
  • 2041 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 14 en heb een zus van 18. Mijn zus heeft wel een paar vriendinnen waarvan eentje nog single is nadat ze gedumpt is door haar vorige vriend. Zij is ook haar maagdelijkheid verloren door die vriend dus ze heeft wel wat ervaring met seks en is 17 jaar oud. Maar nu komt het, ik wil seks met haar en zij ook met mij. Alleen door Corona zitten allebei onze families heel de dag thuis dus krijgen we geen kans om het stiekem te doen. Zij wilt eventueel wel ergens in de bosjes of gewoon waar mensen ons niet zien maar dat wil ik dan weer niet. Maar zij is altijd zo geil en heeft al condooms gekocht,  ze rekent echt op mij dus wat moet ik doen?  Wachten tot we het toch ergens stiekem kunnen doen of gewoon ergens openbaar, want ik wil haar eigenlijk niet nog veel langer laten wachten want ik heb er zelf ook wel veel zin in.


2 reacties

Hey als ik jou was zou het voor de avond klok nog wat doen is wel zo makkelijk, je kan bijvoorbeeld ok een heeell afgelegen plek samen in een tent gaan naar dat is wel erg koud nu, je kan ook gaan picknicken, het zou ook nog een optie kunnen zijn on het in een verlaten gebouw te doen, dan ben je ten minste binnen, kijk wel uit voor alarmen groetjes

Wow, ik zou dat ook wel willen.

 

Reageer