Skip to main content

vriendinen hebben het al gedaan

• November 6, 2025
  • 6 reacties
  • 684 Bekeken

guys, okay he ik heb dus 2 vriendinnen en zij hebben dus al seks gehad. Niet gek opzich ze hebben ook zeker al wel de leeftijd dat dit vaker al gebeurd (17 en 18 en beide zijn ze alweer bijna jarig), maar ik, ook 17 en bijna jarig, heb dit nog niet gehad. Ik weet at dit ook compleet normal is aangezien ik genoeg mensen ken die bijv al bijna 20 zijn en het ook nog nie hebben gedaan. Maar toch voel ik me lowkey zo zielig ofz. Mijn vriendinnen kunnen nu praten over hoe zij dit vonden en alles op en eraan en shit maar ik zit er maar een beetje ja knikkend bij… en nou zijn er wel guys denk ik die t wel met mij zouden kunnen doen maar lowkey…idk?  ik bedoel er is nu een dude (19) uit de randstad die wel wil maar ik ken hem niet? ik kom niet uit de buurt van de randstad dus dan moet ik helemaal naar hem toe reizen idk of ik daar zin in heb eig.

nja 

kusjessss

betty boop

De tekst is aangepast  door de kindertelefoon ivm met forumregel 3

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 7, 2025

Je gaat toch geen skes hebben met een gast die je niet kent alleen maar om mee te kunnen praten met je vriendinnen!  Wacht tot je een echt leuk iemand tegenkomt met wie het het wel wilt doen; ik zou liever magd blijven dan zomaar seks te hebben gewoon om ook wat te vertellen te hebben.

• November 7, 2025

Hi, ik sluit mij in deze helemaal aan bij ​@Diana . Seks is geen prestige of tussendoor probeerseltje. Daar is het niet voor bedoeld. Houd het bijzonder en laat die vriendinnen maar fijn kletsen. Lekker belangrijk. Als zij nu al zoveel kunnen vertellen over seks is dat eigenlijk best shocking, vind ik dan hoor. Zie het zo: jij houdt het, voor als het echt zover is met liefde en een fijne man en dan heb je pas iets moois om te delen.  Geen stoere verhalen zonder inhoud.

Groetjes K.

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 8, 2025

Hey   betty boop

Je eerst keer moet je zo niet doen die je niet kent
  als lief vriendje hebt die houd ook rekening met jou als je pijn hebt  dat hij in jou gaat dan  doet hij rustig aan
  die André jongen die kent drukt gewoon door dat mage veel pijn hebt. Je kan beter wachten op liefe jongen die jou ook leuk vind 

• December 13, 2025

--onnodige quote verwijderd--

@Diana ja klopt je heb hier wel echt een punt. Ik heb contact verbroken met die dude trouwens, hij begon te opdringerig te worden

• December 13, 2025

--onnodige quote verwijderd--

@K, ja eigenlijk ben ik het ook met jullie eens. Ik denk dat op het moment dat ik dit plaatste ik niet helemaal doordacht had wat ik nou allemaal zei. Ik vind het nu allemaal prima en het boeit me niet zoveel wat mijn vriendinnen wel of niet hebben gedaan. Ik heb ook niet met die dude van 19 afgesproken trouwens, ik besefte mij dat dit niet was wat ik echt wou

xx betty

• December 13, 2025

hoi @K, ja eigenlijk ben ik het ook met jullie eens. Ik denk dat op het moment dat ik dit plaatste ik niet helemaal doordacht had wat ik nou allemaal zei. Ik vind het nu allemaal prima en het boeit me niet zoveel wat mijn vriendinnen wel of niet hebben gedaan. Ik heb ook niet met die dude van 19 afgesproken trouwens, ik besefte mij dat dit niet was wat ik echt wou

xx betty

@Merelgeil Merelgeil  ja helemaal mee eens eig. Ik doe gwn w88 tot ik wel degene heb gevonden, deze guy was m uiteindelijk toch sws nie

--onnodige quotes verwijderd--