Vraag

Vriendin zwanger

  • 20 March 2021
  • 5 reacties
  • 466 Bekeken

Badge

Hoi iedereen ik schaam me er best een beetje voor maar vanavond hadden ik en mijn vriendin onveilige sex maar het was echt maar voor 10 seconden en echt maar 3 keer erin en eruit zeg maar en ik ben niet klaargekomen. Zou mijn vriendin nu zwanger kunnen zijn? Ik heb echt jullie hulp nodig alvast bedankt.


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als het voor 10 seconden was is de kans er (bijna) niet, miss is er wat voorvocht losgekomen, je vriendin kan de pil nemen...

In principe kan het wel, maar de kans is nihil. Wil je 100% safe zitten? Dan zal je vriendin de morning after pil moeten gebruiken. Die is volgens mij te koop bij de drogist en anders sowieso bij de apotheek.

wellicht overbodig maar: gebruik voortaan anticonceptie!

nou de kans is er wel dat ze zwanger is dus haal maar zo’n test mocht die positief zijn haal dan ook de morning after pil. kinderen zijn de naarste soa, dus ik zou voorzichtig zijn.

 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi iedereen ik schaam me er best een beetje voor maar vanavond hadden ik en mijn vriendin onveilige sex maar het was echt maar voor 10 seconden en echt maar 3 keer erin en eruit zeg maar en ik ben niet klaargekomen. Zou mijn vriendin nu zwanger kunnen zijn? Ik heb echt jullie hulp nodig alvast bedankt.

hai, ik weet in welke stres je zit….. ik ben zelf een meisje van 14 en heb ook onveilige seks gehad en gebruik ook niet de pil of wat dan ook. ook hij is niet in me klaargekomen maar net als ie klaarkomt dr snel uit (wegtrek manier). ik heb dat maar liefst 4 keer gedaan best wel lang. ik ben/was niet zwanger dus ik denk je vriendin ook niet maar onthoud wel dat je alsnog een soa kunt hebben en dat de kans er toch nog is. voor de zekerheid even de morning-afterpilafterpil nemen (wat ik niet perse nodig vind). ik heb ook geen afterpil gehad en het is allemaal goed gekomen dus maak je niet teveel zorgen~!

Reputatie 5
Badge +6

kinderen zijn de naarste soa

 

@NeeDoeNiet wat zeg jij nou weer...

Reageer