Vraag

Vriendin zoeken

  • 19 December 2021
  • 6 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben 15 jaar en ik zoek een vriendin. Alleen ik heb geen sociale media dus ik weet niet hoe ik dit doe.

 

Iemand tips?


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Met de app Yubo krijg je vaak mensen in jou intresses en kan je daarop zoeken voor iets. Het hielp erg veel bij mij !

Reputatie 5
Badge +3

Je hebt ook nog het echte leven als je een keer iemand tegenkomt bijvoorbeeld in je klas ofzo en daar een band mee opbouwen dat is miss spannend alleen via social media is wel risico dit gaat niet over mij maar wil je mijn verhaal vertellen ik heb via Snapchat een keer contact gehad met iemand die zei ja ik ben 17 daarna was het ineens je sorry ik ben 23 daarna was er iemand die zei dat ik helemaal lekker was enzo en hij op me zou wachten nou nee dus hij zei dat ook tegen mijn beste vriendin

Reputatie 4
Badge +4

Met de app Yubo krijg je vaak mensen in jou intresses en kan je daarop zoeken voor iets. Het hielp erg veel bij mij !

@Redvelvet Krijg je dan ook mensen die bij je in de buurt wonene of alleen maar mensen die heel ver weg wonen?

 

Reputatie 2
Badge +1

Met de app Yubo krijg je vaak mensen in jou intresses en kan je daarop zoeken voor iets. Het hielp erg veel bij mij !

@Redvelvet Krijg je dan ook mensen die bij je in de buurt wonene of alleen maar mensen die heel ver weg wonen?

 

dat kan je in je profiel zetten, daardoor krijg je ook vaker mensen te zien uit jou provincie. Meestal met swipen kan je bovenaan zien waar diegene vandaan komt.

Badge

Hey! Kijk eens rond in bekende kring, misschien wel een hele leuke dame of jongen die je intresseerd!

Groet Ventilator ;)

Reputatie 4
Badge +4

Dankjewel voor de tips allemaal! Iemand anders nog tips over hoe ik makkelijk contact kan houden zonder sociale meida?

Reageer