Vraag

vriendin zoeken

  • 27 April 2021
  • 7 reacties
  • 175 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen 15 jaar, in mijn buurt kan ik geen leuke vriendin vinden. Wat moet ik doen?


7 reacties

Badge

Ik ben een jongen 15 jaar, in mijn buurt kan ik geen leuke vriendin vinden. Wat moet ik doen?

gwn w8ten tot je iemand leuks tegenkomt

Reputatie 1
Badge +2

Hetzelfde hier

Uiteindelijk komen we vrijwel allemaal wel iemand tegen. Ik zou je er niet al te druk over maken, je kan er niet zo heel veel aan doen, afgezien van met veel mensen contact maken. :)

Hey hey,

ik snap dat het lastig is. Ik had mijn vriendin ontmoet op een camping. Ik had t zelfde als jouw. Ik had gelukkig een vader die me goede support was en zei “als je niks doe gebeurt er ook niks” en zo ben ik op haar afgegaan. Ik zelf ben op t gebied van liefde geen ster. 
 

het komt zomaar op je pad. Sterker nog. Ik wilde eigenlijk toen niet heen naar die camping! Maar achteraf was ik enorm blij dat ik mee was gegaan. Ik ben zelf geen voorstander van dating sites. Geen idee waarom. 
 

ik ben zelf 17. Helaas is het over tussen mij en haar en zou ik ook nu weer graag een vriendin willen. Maar ik kom ook niet echt iets leuks tegen in mijn kennis kring of in mijn buurt. Maar op een dag dan vind je er een. 
 

hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen

Hallo juliusZ :)

Ik zou eerst wachten tot de Coronapandemie voorbij is gezien een 1.5m relatie niet echt aan te raden is en de meeste dingen waar je kunt afspreken met een meisje zitten nu op slot.

Na de pandemie: sociale gelegenheden bezoeken, gesprekken voeren met meisjes over verschillende dingen, en gewoon niet op zoek zijn naar een vriendin. Het schijnt te helpen als je niet op zoek bent naar een vriendin.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +1

Geloof me het werkt meestal echt zo:

hoe harder je ernaar zoekt hoe minder snel het zal gebeuren. 

Dit merk ik aan iedereen om mij heen, Diegene die er het minste mee bezig zijn en hun gang gaan ontmoeten iemand om het moment dat ze het minste dat zouden verwachten.]

 

Reputatie 2
Badge +3

Probeer naar feestjes te gaan en op campings meisjes te zoeken

Reageer