Vraag

vriendin wil geen seks

  • 16 June 2021
  • 5 reacties
  • 269 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik ben een jongen van 16 en ik heb een vriendin die net zo oud is als ik. We hebben al best lang, al sinds de brugklas. We doen vaker seksuele dingen samen en hebben eigenlijk alles wat er te doen valt wel gedaan, behalve seks. Ze vind alles oké en we praten ook vaker over wat we wel en niet fijn vinden, maar als het dan over echte seks gaat wordt ze boos en wil ze niet meer praten. Ik denk dat er iets is dat ze me niet vertelt waarom ze echt geen seks wil of er zo bang voor is, maar ik weet niet wat, en weet ook niet hoe ik er achter moet komen want elke keer als het over seks gaat word ze dus boos en zegt ze niks meer. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Want ik zou wel graag seks met haar willen.


5 reacties

Neo, ik heb zelf redelijk wat vriendinnen en ik weet dat als je zelf over iets begint waar jij het moeilijk mee hebt bv. gepijp worden ofz. dat ze uiteindelijk zelf ook zullen zeggen wat er mis is.

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

Anonymously 5

Badge

Gewoon rustig met je vriendin over praten en steeds herhalen

en steeds herhalen

Fijn dat Kaas123456 alvast aangeeft wat je in elk geval niet moet doen.
Je punt door proberen te drammen maakt je relatie in ieder geval niet beter.
Het "rustig met je vriendin over praten” is wel een aanrader.

 

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Als het makkelijk op te lossen was, was je hier niet gekomen, dus ik denk dat je in ieder geval erg geduldig moet zijn hiermee.
Het kan zijn dat dit gewoon tijd nodig heeft en zichzelf oplost.
Het is voor sommigen namelijk een grote stap en niet iedereen is daar nu al klaar voor.
 

Jij geeft aan dat je denkt dat haar iets dwarszit, maar dat jullie het er niet over hebben.
Het lukt ook niet om daarover te beginnen?
Je kunt altijd proberen om haar volledige vertrouwen te winnen door er gewoon altijd voor haar te zijn, maar dat is ook geen garantie.

 

Want ik zou wel graag seks met haar willen.

Ik zeg niet dat het niet kan, maar houd er wel rekening mee dat het mogelijk is dat zij er zelf geen zin in heeft.
Wij weten natuurlijk niet hoe jullie in elkaar zitten, maar zoals ik al aangaf ik er de kans dat zij daar geen zin in heeft.
Je hebt dan nog steeds een super leuke relatie, maar misschien moet je je verwachtingen een beetje bijstellen.

 

Ik denk niet dat je zo makkelijk echt een antwoord gaat vinden, maar je kunt het altijd proberen.

 

inderdaad kaasje 

meiden worden daar triggered van

Reputatie 2
Badge +3

dwing haar niets

Reageer