Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen van 16 bijna 17 en heb een vriendin ze  is net zo oud als ik, en we hebben het al best lang. Een paar weken geleden kreeg ze contact met een jongen die heel wat ouder is dan wij en die jongen bleef de hele tijd seksuele dingen naar haar sturen en het over seksuele dingen hebben (zeggen dat hij een hele grote lul heeft en zo)

Ze zei eerst dat ze het niet leuk vond maar vorige week wou ze serieus gesprek met me hebben. Toen heeft ze eerlijk verteld dat ze dat eigenlijk best leuk vond en dat ze heel benieuwd was hoe het is om seksuele dingen te doen met die andere wat oudere jongen omdat ik de enige ben waarmee ze zo’n dingen heeft gedaan en ik best een kleine heb en ze ook wil weten hoe dat met zo’n grote lul is. Ze was heel verdrietig daarover en aan het huilen omdat ze mij geen pijn wilde doen en het echt niet wilde uit maken met mij, maar wel heel graag dat met die jongen wilde uit proberen. Toen zijn we op het idee gekomen om dan met die jongen af te spreken als ik erbij was (met zijn 3en dus) en als er dan iets zou gebeuren tussen hun dat ik dan gewoon weg zou gaan, omdat ik haar wel vertrouw en ik weet dat ze wel van mij houd.

Zo gezegd zo gedaan we hadden bij mij afgesproken  en zaten met zijn 3en op mijn kamer, maar je kon na een half uur echt al zien dat die jongen een hele grote stijve had. Mijn vriendin keek me aan en ik wist al hoe laat het was, ik knikte en ging even naar de logeerkamer om hun alleen te laten. Ik heb beide deuren open gelaten en ik kon het na een tijdje gewoon horen dat ze hem pijpte en hij haar vingerde enzo, en zag zelfs door een kiertje van de deur dat ze zijn gigantische lul aan het aftrekken was. Nu komt mijn vraag. Ik heb daar een uur op die logeer kamer gezeten terwijl ik wist en zelfs kon horen en zien wat er op mijn kamer gaande was, en ik vond dat heel geil. Ik kreeg een stijve en heb mezelf ook afgetrokken op die geluiden en de gedachte van wat ze aan het doen waren. Is dit raar? Want ik denk niet dat het goed is als je het geil vind als je vriendin dingen met een andere jongen doet. Ik vond het in eerste instantie niet erg, maar ik had niet verwacht dat ik het heel geil zou vinden. wat is jullie mening hier over?.

Hey Neo26,

Jeetje wat een raar verhaal, ik snap dat je in de war bent. Ik denk niet dat het heel raar is om daar opgewonden van te raken maar ik denk dat de hele situatie bij elkaar wel een beetje uitzonderlijk is ja. Ik snap niet zo heel goed hoe het nu voor jou is, vind je het helemaal oké dat je vriendin dit met een andere jongen doet terwijl jij erbij bent? En over die jongen gesproken, hoe goed ken je hem? Ik zou er met je vriendin over praten en als jij het goed vind dat ze dit doet en ze voelt zich er zelf ook goed bij wie ben ik om me er dan mee te bemoeien maar het lijkt me best een rare situatie.

Wat je ook doet, succes met het oplossen van je probleem!

Groetjes,

Lucas

Is dit raar?

De meningen zullen hierover verschillen, maar het is in ieder geval een fetish die anderen ook hebben.
Zelf zal ik er niet al te diep op in gaan, maar je kunt dat Wikipedia artikel erover lezen.

Ik vind monogame relaties, waarbij je dus een (seks)partner hebt, beter.
Anderen vinden jouw situatie leuker of zijn bezig met triootjes of andere vormen van groepsrelaties of groepsseks.
Dat maakt dit niet goed of fout, omdat dat gewoon per persoon verschilt.

Bespreek dus met je vriendin of jullie hier verder iets mee willen doen.

Als je vriendin eens in de zoveel tijd gewoon seks wilt hebben met een grotere penis, dan kun je dat ook met z'n tweetjes regelen.
Dan kun je bijvoorbeeld een dildo gebruiken, maar ook zelf een sleeve dragen om je penis.

Hebben jullie dit dus al eens besproken?

Reageer