Skip to main content

vriendin laten plassen?

• October 17, 2025
  • 12 reacties
  • 2018 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi, ik ben een jongen van 15 en vindt het super geil om meiden in zo’n strakke legging te zien, zodat je de grote van hun kont goed kan zien. Ook vind ik het geil om meiden in hun broek te zien plassen. Nu heb ik een vriendin van 14 en denk ik niet dat zij hier vanaf weet. Ze draagt weleens zo’n strakke legging en ik moet dan echt moeite doen om mezelf in te houden. Vinden jullie het kunnen om aan haar te vragen of ze een keertje in haar legging kan plassen? En eventueel ook een keer over mij heen plassen? Voor de meiden, zouden jullie dit doen en vinden jullie dit soort dingen ook geil? Ik moet er wel bij zeggen dat we nog geen seks hebben gehad maar wel al een beetje aan het experimenteren zijn. Zij heeft mij al een aantal keren afgetrokken en ik ben haar af en toe aan het vingeren.

Alvast bedankt voor het advies!

12 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 17, 2025

Hey.

Waarom zou je vriendin in haar legging willen plassen voor jou? Dat is vies, en gaat stinken. Dus ik vind het niet kunnen dat je dat gaat vragen.

Experimenteren is prima hoor, blijf vooral doen. Maar laat dat in een legging plassen maar gewoon.

-Yusa

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 17, 2025

Hey.

Waarom zou je vriendin in haar legging willen plassen voor jou? Dat is vies, en gaat stinken. Dus ik vind het niet kunnen dat je dat gaat vragen.

Experimenteren is prima hoor, blijf vooral doen. Maar laat dat in een legging plassen maar gewoon.

-Yusa

Bedankt voor je reactie? Het is iets dat ik gewoon erg geil vind en ik hoop dat gewoon een keer met mijn vriendin te doen als zij ook in een geile bui zit. Hopelijk denken niet alle meiden zo….

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Het is heel belangrijk om altijd eerst met je vriendin te praten over wat ze wel en niet oké vindt, en haar grenzen te respecteren. Je moet altijd zorgen dat jullie allebei je comfortabel voelt en niet onder druk gezet wordt. 

xx liefs Wolf 🐺

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Hopelijk denken niet alle meiden zo….

Er zullen vast mensen zijn die ook zo denken, maar ik niet 😅. Dat lijkt me best wel vies en totaal niet geil. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 17, 2025

Je kan het gewoon vragen, misschien vind zij dit ook heel geil

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 18, 2025

Vragen kan altijd natuurlijk, maar houd er wel rekening mee dat dit meer fetish is dan mainstream. Dus het kan heel goed dat zij het maar raar vindt. Ik zou het er gewoon eens op een goed moment over hebben dat je dat geil vindt, gewoon in het algemeen. En dan eens kijken hoe zij daar op reageert en misschien voor open staat. 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 18, 2025

Hey 

Als ik strakke legging aan had bij mijn ex of bij mijn buurjongen die werden ook super geil. Ik heb best wel mooie ronde billen dat wist wel wat er zou gebeuren 

maar met dat plassen  is niet oke 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 21, 2025

Probleem opgelost! Ze kwam zelf met het idee. Ze zei dat ze het geil vind om in haar legging te plassen en dat ze dat thuis weleens doet. Ze vroeg of ik het erg vond, ik zei nee tuurlijk niet. Daarna vroeg ze of ze het bij mij ook mocht doen, ik liet haar lekker haar gang gaan. Ik was naakt en zij in strakke legging. Ze ging bovenop me zitten en piste me helemaal onder. We vonden het allebei erg geil.

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 16, 2025

Hey ​@wvdt 

Hoe gaat het nu nog?

Nog meer nieuwe dingen gedaan?

Ben wel eens benieuwd.

Laat ons alles weten hahahaha

Groeten Anonyme jongen

Forum|alt.badge.img+1

Ik zou hier echt pas na vragen Als jullie elkaar 100% vertrouwen. En gewoon een totaal open gesprek. Persoonlijk zou ik me als meisje kapot schrikken vsn zon vraag en hoewel er vast meisjes dit geil vinden zullen dat er nirt veel zijn🙈

onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 17, 2025

Dit ging wel heel snel van een beetje handwerk naar plasseks.  En wat een toeval dat ook zij plassen in een legging geil vindt en  het voor je wil doen.  Wat is de kans dat net zo iemand jouw vriendinnetje is?  Some guys have all the luck.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 17, 2025

@Anonyme Jongen 

Hi, leuk dat je het vraagt. We doen regelmatig nog spannende dingen met elkaar. We pissen over elkaar heen en laatst begon ze te plassen terwijl ik haar aan het vingeren was. Alles zat onder Hahahah! 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 5:

Chatten en bloggen is niet toegestaan.