Vraag

Vriendin is onzeker over haar vagina

  • 22 March 2020
  • 2 reacties
  • 664 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Nu we met het coronavirus thuiszitten krijgen mijn vriendin en ik (beiden 15) toch een beetje seksuele neigingen :sweat_smile: Ik heb zaterdagnacht via webcam mijn penis laten zien (voor de eerste keer) en een beetje afgetrokken enzo.. Uiteraard met gezicht uit beeld, want je weet maar nooit.

Nu wil zij ook heel graag haar vagina laten zien en een beetje masturberen enzo, maar ze is heel onzeker dat het er niet goed uit gaat zien enzo.. Hoe maak ik haar er 100% zeker van dat dat wel zo is!?

Alvast bedankt.

 

JSD


2 reacties

Je zou haar in ieder geval duidelijk kunnen maken dat het niet echt een deal-breaker is.
Je vond haar sowieso al super leuk voordat je haar naakt hebt gezien, dus zal dat niet echt uitmaken.
Ziet het er niet echt bijzonder uit, dan is dat niet zo erg.
Er zijn dan voldoende dingen bij haar om van te houden.

Als het mooi is, dan is dat een plus maar verder niet zo bijzonder.


Het idee is dus dat je haar gerust steld dat het niet echt super belangrijk is hoe het er uitziet, omdat je haar toch al leuk vindt.
Misschien is dat overtuigend, misschien niet.

Hoi!

Het is allereerst mogelijk haar te vragen wat ze van jou penis vind. Wanneer ze hier antwoord op heeft gegeven kan je zeggen dat jij hier ook erg onzeker over bent. Zo stel je haar op haar gemak door te zeggen: zie je nou wel, niet alles waar je zelf onzeker over bent is echt zo slecht net als in je gedachten.

 

Succes! Liefs,

 

Joep

Reageer