Vraag

vriendin aanraken

  • 22 April 2023
  • 5 reacties
  • 472 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo iedereen,  ik heb even raadt nodig van iemand.

 

Ik ben een jongen van 15 jaar (bijna 16) en heb een vriendin van 15 jaar, we hebben alweer een relatie en we knuffelen vaak met elkaar. Alleen nu is het ding dat ik gewoon toe ben om iets verder te gaan. Ik heb daar met haar over gesproken. Als antwoord krijg k dan dat ze het echt wil, mr ze is gewoon onzeker over haar lichaam. Ze is onzeker over dat ik haar naakt zie, maar toch zou ze wel verder willen gaan. Het enige wat haar tegenhoudt is haar onzekerheid (dit zijn haar woorden). Ze vind t wel goed als ik aan haar borsten zit (en dan heb k t over onder haar bh), ook vind ze t fijn als ik aan haar billen zit. Maar echt naar beneden (richting geslachtsdeel) gaan, dat durft ze niet, omdat ze onzeker is over haar uiterlijk. Ze heeft welis gezegd dat ik het rustig mag opbouwen, zodat ze een beetje aan het idee kan wennen dat ze zich niet onzeker hoeft te voelen over haar lichaam bij mij. Alleen ze wilt niet dat ik op dag 1 (met het proberen op te bouwen) al gelijk naar beneden ga en dat snap ik ook.

 

nu heb ik 2 vragen: Is het heel raar dat ik contstant gewoon opgewonden wordt, als ik alleen al met haar aan het knuffelen bent?

 

En ik vraag jullie om tips: Wat vinden meisjes fijn? Hoe kan ik verdergaan zonder gelijk naar beneden te gaan? Wat maakt meiden opgewonden en vonden ze fijn? 
 

Ik wil wel duidelijk maken, dat ik luister naar haar en dat ik niks doe wat zij echt niet wil.

 

alvast heel erg bedankt iedereen!


5 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Met alweer bedoel ik, alweer een paar maanden een relatie*

Reputatie 7
Badge +7

Ten eerste wil ik even zeggen dat het super goed is dat je dit open bespreekt en dat jij je vriendin goed behandelden respecteert. Echt super van je❤️

 

Ik denk dat ze zelf aan probeert te geven dat ze er eigenlijk nog niet klaar voor is om iets beneden te doen. Ik ben zelf maar 13 en heb eigenlijk nog nooit een echte serieuze relatie gehad, maar ik ga je proberen te helpen met je vragen. Ik word zelf heel opgewonden van meiden met grote borsten maar dat komt waarschijnlijk omdat ik biseksueel ben haha. Je zou het haar kunnen vragen? Als je al hebt gevraagt of ze verder durft te gaan heb je de grootste stap al gezet.

 

En nee het is niet raar dat je opgewonden bent, eigenlijk zegt je lichaam dan gewoon dat je haar heel leuk en knap vindt🙃

 

Succes!

Zo maar echt, ik vind je nu al een hele goede en lieve vriend! Je doet niks wat zij nog niet wil en je hebt echt respect voor elkaar ❤

Dat jij opgewonden bent als je knuffelt is wel normaal denk ik, en geeft ook aan dta je heel veel om je vriendin geeft en meer zou willen.

Ik heb zelf nog nooit seks gehad, maar ik zou het dan fijn vinden als mijn vriend mij het tempo laat bepalen en ik idd kan aangeven wat ik op dat moment wil.

 

Misschien kan ze jou aanraken en merkt ze dan dat het minder spannend is om zelf ook aangeraakt te worden.

 

Maar ik vind nu al dat je het super goed doet, je bent vast een lieve vriend!

Reputatie 2
Badge +4

Dankje @Ik_wil_anoniem_blijven 


Ja maar dat is dus t gekke. Ze zegt letterlijk dat ze wel verder wil. Alleen eenmaal op t moment wordt ze heel erg onzeker over haar lichaam. En zelf vind ze het ook rot, anders zou ze vast niet zeggen dat ik het wel mag “opbouwen”.

T is gewoon lastig, want ja

Reputatie 2
Badge +4

Jij ook bedankt @TikTak 

 

ohhh oke,  ja dat is waar ja. Heb haar sowieso ook gewoon uitgelegd waarom er bepaalde dingen met mijn lichaam gebeurd als ik opgewonden ben. Ik vind het gewoon fijn om ook over dat soort (seks/seksuele onderwerpen)  onderwerpen te kunnen praten.

Dankje voor je tip. Maar miss moet ik het gewoon nog wat meer bespreken met haar. Wel moet ik zeggen dat ik t niet fijn meer vind om over onderwerpen zoals “verdergaan” te praten met haar. Ik krijg elke x een heel onduidelijk antwoord en dat legt ze me dan uit. Over dat ze t wel wil, alleen dat er iets is dat haar onzeker maakt. Ik wil heel graag praten over, hoe ik het voor haar comfortabel kan maken of iets. Maar ik ben bang dat als ik over dat onderwerp ga praten, dat ik haar het idee geeft dat ze moet en dat is niet het geval, ze hoeft niks. Alleen ze is gewoon onduidelijk, ze zei ook een x “ja je moet het eig gewoon even opbouwen bij me, want anders heb ik dit over 4 jaar nog. Mijn onzekerheid gaat niet zomaar weg. Echt wat wil ze? K weet echt niet meer wat ik moet.

 

En t is voor mij ook lastig, want mijn interessen in seks is ook een gevoel. Die kan ik niet zomaar wegstoppen. Ze is gewoon onduidelijk. En ik ga natuurlijk niks doen als ze er zelf niet achterstaat.

Reageer