vriendenmetpleziertjes

  • 10 August 2019
  • 1 reactie
  • 570 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
IK ben 13 en best al wel in op seksuele dingen, ben nog wel maagd en groen. Maar ik stuur wel eens pikante foto's naar een jongen uit men oude klas. Er zijn wel meer jongens die zijden dat ze het met me wilden doen en dat k een Nice body heb maar nu hebben 3 jongens tegen me gezecht dat ze vrienden met pleziertjes met me willen en dat wil ik zelf ook wel met 1 want die heb k zelf ook altijd al lekker ding gevonden. Nu snappe we vaak zonder naakt foto's maar wel pikant en praten we er over. Alleen als we af gaan spreken vind k nog en beetje spannend niet omdat ik het niet wil maar omdat ik best wel onzeker ben heeft iemand tips of iets (en we hebben alles duidelijk afgesproken) met wat wel en niet

1 reactie

Ik snap niet waar je onzeker over moet zijn. Ze zeggen dat je een "Nice body" hebt dus dat is iets positiefs waar je dus niet voor hoeft te schamen. Daarnaast moet je niet bang zijn dat je het verkeerd doet wat zij hebben dr ook geen ervaring mee. Als het wel van seks aankomt gebruik dan wel iets van een condoom. Ik Denk niet dat je zin hebt om zwanger te worden op deze leeftijd.

Misschien kan je een keer met 2 of 3 van de jongens wat tegerlijkertijd doen. Maar dat is voor jou om te bedenken

Reageer