Vraag

Vrienden naakt

  • 21 June 2021
  • 2 reacties
  • 462 Bekeken

Badge

Ik heb een vraag. Ik wil namelijk graag mijn vrienden naakt zien maar hoe en hoe vraag ik dat aan ze zonder dat ze raar reageren en kan dat dan in een groep of is dat ook raar?


2 reacties

Hey, ik begrijp je gevoel en dat je nieuwsgierig bent naar de piemel van je vrienden, dit heeft ook met je ontwikkeling te maken en een klein beetje onzekerheid misschien. Ik zou zeggen wacht op het juiste moment. Probeer eerst met een van je vrienden te snappen of te appen of te bellen of gewoon normaal te praten en begin langzaam over dit onderwerp en vertel dat je onzeker bent over of t klopt hoe je geslacht eruit ziet. De kans is groot dat hij zegt dat hij het ook heeft aangezien t heel normaal is. Probeer op deze manier langzaam dichter bij te komen naar waar je het hebben wilt 

Reputatie 2
Badge +2

Dat is lastig, je grootste kans is met zwemmen of logeren vooral, en dan over piemels of seks beginnen en kijken en aanvoelen hoever je er in kan gaan.

 

Vooral bij logeren kan je voor de nacht vaak al inschatten hoe preuts je vrienden zijn, pissen ze met de deur open of op slot, slapen ze in een pyjama die ze in de badkamer aan hebben gedaan of rennen ze in hun boxer rond.

 

En dan stel je gewoon een domme vraag zoals, staat jullie piemel ook scheef en dan komt het misschien vanzelf

Reageer