Vraag

Vriend verleiden

  • 16 March 2020
  • 2 reacties
  • 481 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wie helpt mij ;-)

Binnenkort komt een jongen langs die ik ken en het wordt dus een soort date. Natuurlijk ontzettend veel zin in, maar ook wel een beetje spannend zeg maar of het niet ongemakkelijk wordt. Ik ruk vaak op het idee dat ik iets met hem doe, en kan eigenlijk ook niet wachten. Ik wil hem tijdens de date dus een beetje versieren, maar niet te opvallend, snap je? Ik wil heel graag iets bij hem doen, hem aftrekken, zoenen en uiteindelijk miss wel meer. Maar ik wil hem. als we wat drinken bijvoorbeeld, een beetje opwinden zodat hij wat geil wordt en het makkelijker gaat. Dus qua kleding, doen en laten, spraak etc.

Hebben jullie wat tips?

 

Dankjewel :-)


2 reacties

Over zijn been schuren, hand op zijn been leggen dicht bij zijn penis en over zijn been wrijven tot net niet aan de penis. Lief lachen, knuffelen met hem en subtiel beginnen Droogneuken. Gewoon zeggen gaan we naar boven (een jongen heeft 9/10 keer zin in seks of voorspel en als hij je al graag ziet zal hij zeker toe stemmen. 

Veel geluk

 

Jongen 17 jaar

Wat leuk!

Je zou kunnen beginnen met een leuke film te kijken. Daarna kan je doen durf of de waarheid doen (truth or dare) dan kan je hem wat leuke en spannende dingen bij jou of zich zelf laten doen!

Suc6

Reageer